Praca: Asystent w Dziale Usług Księgowych


Asystent w Dziale Usług Księgowych
Miejsce pracy: Gdynia
Twoje zadania będą przede wszystkim skupione na trzech płaszczyznach:
  • Wsparcie Samodzielnej Księgowej w obsłudze spółek w zakresie prowadzenia pełnej księgowości – będziesz księgować dokumenty i uczyć się praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w uczelni
  • Nauka dobrych praktyk księgowych, budowania relacji z klientami i zasad rozliczania podatków
  • Stała współpraca z interdyscyplinarnym zespołem Moore Polska
Co to dla Ciebie oznacza w praktyce?
  • Kompletacja dokumentów spółki (zapisywanie na dysku lub drukowanie deklaracji podatkowych, list płac, poleceń księgowań itp.)
  • Wgrywanie wyciągów bankowych oraz ich rozliczanie i księgowanie
  • Wgrywanie lub wprowadzanie i rozliczanie raportów kasowych
  • Księgowanie faktur przychodowych i kosztowych
  • Tworzenie podstawowych poleceń księgowań
  • Obróbka danych w arkuszach kalkulacyjnych
  • Archiwizacja i przygotowanie dokumentów do wydania klientowi
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu
W zakresie kompetencji zawodowych:
  • Wykształcenie wyższe (finanse, rachunkowość, podatki, ekonomia i pokrewne) lub ostatnie lata studiów kierunkowych
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Excel
  • Zainteresowanie i podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa rachunkowego i podatkowego
  • Dostępność w pełnym wymiarze czasu pracy
W zakresie kompetencji osobistych:
  • Nastawienie na stałe podnoszenie swoich kwalifikacji i chęć poszerzania już posiadanej wiedzy
  • Branie odpowiedzialności za swoje decyzję i umiejętność przyjmowania informacji zwrotnej
  • Otwartość na sugestie i umiejętność słuchania (zarówno klientów, jak i współpracowników i przełożonego), a także brak oporów przed zadawaniem pytań
  • Inicjatywa i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań, projektów, wdrażaniu usprawnień
  • Umiejętność analitycznego myślenia  
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie i współpracę w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie – 3 miesięczny okres próbny, następna umowa na czas nieokreślony
  • Praca w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy, szacunek i zaufanie
  • Możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie stale podnoszącymi swoje kompetencje
  • Partycypacja w kosztach podnoszenia kwalifikacji zawodowych (30% - 100% dofinansowania)
  • Dostęp do szkoleń w ramach Akademii Moore Polska, jak również do zasobów sieci Moore Global
  • Ścieżka kariery pozwalająca na zwiększanie zakresu odpowiedzialności wraz z rozwojem zawodowym
  • Wszystkie narzędzia niezbędne do pracy (laptop, monitor, oprogramowanie, dostęp do serwisów branżowych)
  • Dofinansowanie do karty Multisport
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Program poleceń pracowników
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. Księgowości

Opis stanowiska: Wsparcie w prowadzeniu pełnej księgowości: księgowanie dokumentów, nauka praktyk, budowanie relacji z klientami, rozliczanie podatków, współpraca z interdyscyplinarnym zespołem. Prace operacyjne: kompletacja dokumentów, wprowadzanie i księgowanie wyciągów bankowych,...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości i Rozliczeń

Zakres obowiązków: Rejestrowanie i weryfikacja faktur kosztowych Przygotowywanie faktur sprzedaży i kontrola ich zgodności Monitorowanie należności oraz kontakt z klientami w kwestiach płatności Wsparcie przy rozliczaniu podróży służbowych i kilometrówek Tworzenie zestawień i...

Asystent / Asystentka Działu Księgowości

Twoje główne obowiązki to: Rejestrowanie faktur zakupowych w systemie oraz ich wstępna kategoryzacja kosztowa. Przydzielanie faktur zakupowych w Saldeo odpowiednim managerom do akceptacji. Wystawianie faktur sprzedażowych w systemie Microsoft Dynamics BC i dbanie o ich terminową wysyłkę....


Barman / Barmanka

W ramach obowiązków, odpowiedzialny będziesz za: Obsługę baru, Dbanie o czystość baru i zachowanie standardów jakości obsługi, Zamykanie zmiany- obsługa programu Micros. Oczekiwania wobec Kandydata: Wiedza poparta doświadczeniem, na temat zasad dobrego serwisu, Znajomość podstaw...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Kierownik działu zakupów

Opis stanowiska: zarządzanie zespołem specjalistów w procesach zakupowych dla inwestycji budowlanych optymalizacja procesów zakupowych współpraca z strategicznymi partnerami biznesowymi współtworzenie i wdrażanie strategii zakupowej odpowiedzialność za realizację celów krótko i...

Zbieracz zamówień składanych online

Opis stanowiska: Praca polega na kompletowaniu zamówień w magazynie. Twoje zadania: Odczyt listy zamówień z ręcznego skanera. Układanie produktów w wózku zgodnie z wytycznymi. Praca w ruchu – poruszanie się pieszo po magazynie. Szkolenie wdrożeniowe zapewnione przez pracodawcę....