Praca: Manager / Managerka PR​


Manager / Managerka PR​
Miejsce pracy: Kraków
Numer referencyjny: PR/06/25

Rekrutacja do NSG TM Sp. z o.o.

Twój zakres obowiązków:
  • samodzielne tworzenie planów oraz prowadzenie zewnętrznych i wewnętrznych działań komunikacyjnych PR – w Polsce i zagranicą
  • obsługa Zarządu w zakresie działań marketingowych: obecność w mediach społecznościowych oraz uczestnictwo w wydarzeniach branżowych i biznesowych
  • współpraca z Zarządem w zakresie PR, komunikacji zewnętrznej, udzielania wywiadów i inne
  • prowadzenie relacji z mediami, w tym: planowanie, realizacja i monitorowanie inicjatyw medialnych; przygotowywanie materiałów dla mediów; utrzymywanie stałych kontaktów z dziennikarzami
  • prowadzenie projektów związanych z budowaniem wizerunku firmy –
  • komunikowanie działalności, wydarzeń czy mocnych stron organizacji do grup docelowych
  • opracowywanie i redagowanie tekstów i materiałów na potrzeby promocji, w tym informacji prasowych, artykułów, prezentacji, treści do social mediów
  • aktualizowanie baz mediów
  • współpraca z zespołami marketingu z innych krajów, w których firma ma biura
Nasze wymagania:
  • wykształcenie wyższe, w jednym z wymienianych obszarów: PR, zarządzanie i/lub marketing, reklama, promocja, dziennikarstwo lub komunikacja społeczna
  • co najmniej 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze PR; znajomość dziennikarzy branży mediowej oraz PR w social media
  • biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1/C2)
  • doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii komunikacji
  • „lekkie pióro” i umiejętność tworzenia contentu dopasowanego do poszczególnych kanałów komunikacji (np. social media, strona www, newsletter)
  • otwartość na szukanie nowych rozwiązań
Mile widziane:
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze, ergonomiczne produkty​
  • udział w projektach o międzynarodowym zasięgu i realny wpływ na globalną komunikację firmy
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu nauki języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


APLIKUJ TERAZ

Ekspert / Ekspertka ds. Komunikacji Zewnętrznej (segment B2B)

Zadania: Tworzenie i realizacja strategii komunikacji zewnętrznej Zarządzanie relacjami/ portale branżowe Tworzenie treści komunikacyjnych Koordynacja działań w social media Współpraca z agencjami zewnętrznymi Organizacja wydarzeń i kampanii promocyjnych Budowanie wizerunku marki Analiza...

Naczelnik wydziału

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: nietypowe godziny pracy – związane z obsługą spotkań kierownictwa Ministerstwa organizowanych poza standardowymi godzinami pracy krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe obsługa klientów...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...