Praca: Inspektor - wydział gospodarki nieruchomościami


Urząd Miasta Czeladź
Inspektor - wydział gospodarki nieruchomościami
Miejsce pracy: Czeladź
Numer: StPr/25/0748
OBOWIĄZKI:
1. wykonywanie czynności związanych z planowaniem i prawidłową obsługą budżetuWydziału, w tym przygotowanie i nadzór nad wykonywaniem planu rzeczowegoi finansowego;2. terminowe rozliczanie płatności ciążących na gminie wynikających w szczególności:z zawartych umów, decyzji administracyjnych, wyroków sądowych i innych dokumentów;(płatności za uw gruntów SP, odszkodowania na rzecz os. fiz.; wyłączenia gruntów z prodrol., za zajecie pasa drogowego lub umieszczenie urządzeń w pasie drogowym, ratykredytów, za dzierżawy i najmu nieruchomości.)3. rozliczanie, sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentów księgowych obciążających MiastoCzeladź i wychodzących z Wydziału w ramach kontroli merytorycznej w wersji papierowejoraz ich rejestrowanie w formie elektronicznej;4. prowadzenie spraw związanych z przekazywaniem do depozytu środków pochodzącychz odszkodowań;5. planowanie i aktualizacja zadań w planie zamówień publicznych w części dotyczącejzadań wydziału i sprawozdawczości;6. prowadzenie spraw z zakresu ubezpieczenia obiektów komunalnych;7. przeprowadzania procedury wyłaniania: rzeczoznawców majątkowych, wykonawcówprac: geodezyjnych, projektowych i innych wykonawców, celem uzyskania dokumentów,związanych ze specyfiką zadań wydziału, zgodnie z wymogami ustawy PZP, przepisówwykonawczych i przepisów wewnętrznych;8. przygotowywanie zleceń i dokonywanie rozliczeń wynikających z zawartych umów orazczuwanie nad terminowym wykonaniem umów;9. odbiór korespondencji wydziałowej z kancelarii, wstępna dekretacja i przekazywaniepism przychodzących pracownikom wydziału w tym w systemie SOD;10. prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami w ramach zastępstwa
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie/wyższe - doswiadczenie zawodowe min.5 lat stazu pracy przy wykształceniu średnim,3 lata stażu przy wykształceniu wyższym, w tym doświadczenie na stanowisku wskazanym w ofercie: min. 2 letnie w zakresie księgowości i finansów publicznych.

Miejsce pracy:

Czeladź


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Geodeta

Praca w terenie, pomiary geodezyjne również z wykorzystaniem drona, składanie operatów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Świadectwo kwalifikacji operatora (UAVO) z uprawnieniem do wykonywania lotów w zasięgu i poza zasięgiem wzroku BVLOS (Beyond...

Podinspektor w wydziale geodezji, kartografii i katastru

prowadzenie bazy danych ewidencji gruntów i budynków, w tym: utrzymywanie operatu ewidencji gruntów i budynków w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami, materiałami źródłowymi poprzez wprowadzanie z urzędu lub na wniosek osób zainteresowanych do operatu...

Podinspektor

1.obsługa spraw związanych z prowadzeniem części powiatowej państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, 2.sporządzanie, podpisywanie i wydawanie pism i dokumentów w części powiatowej Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego na podstawie ustawy Prawo geodezyjne i...


Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Okulistyka

Praca w specjalistycznym Ośrodku Diagnostycznym Centrum Medycznego MAVIT​ w Warszawie, przy ul. Migdałowej 4 (Ursynów). Twoją rolą będzie: praca w poradni okulistycznej; przygotowywanie do konsultacji okulistycznych; wykonywanie badań specjalistycznych (w zależności od posiadanych...