Praca: Inspektor w dziale inwestycji i zamówień publicznych


Zarząd Dróg Powiatowych
Inspektor w dziale inwestycji i zamówień publicznych
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0902
OBOWIĄZKI:
Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe-dowolny kierunek oraz staż pracy 1 rok lub wykształcenie średnie i staż pracy 3 lata; biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, podstawy sporządzania kosztorysów inwestorskich, sumienność, operatywność, praca w zespole, komunikatywność; zakres obowiązków:przygotowywanie zamówień publicznych, zgodnie z założeniami obowiązującej ustawy Prawo zamówień publicznych;sporządzenie SWZ (instrukcja dla oferentów, wzór umowy, formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki) w postępowaniach dotyczących realizacji zadań własnych Zleceniodawcy; przygotowanie i prowadzenie dokumentacji postępowań przetargowych w tym:przygotowanie odpowiedzi na odwołania wykonawców, sprawdzenie poprawności złożonych ofert, przygotowanie i zamieszczenia ogłoszeń na stronie internetowej jednostki, w Biuletynie Zamówień Publicznych lub przygotowanie i przesłanie ogłoszenia do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, prowadzenie zamówień publicznych do 130.000 złotych, zgodnie z Regulaminem funkcjonującym w jednostce, ustawą lub innym przepisami powszechnie obowiązującymi;jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 do 7 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych

Sprawozdanie pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych, dokonywanie analizy i weryfikacji planu finansowego, dokonywanie zapisów księgowych dokumentów źródłowych, bieżące monitorowanie poziomu kosztów, w tym zobowiązań , pomoc przy...

Specjalista ds. inwestycji

prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych, prowadzenie procesu inwestycyjnego, w tym przeprowadzanie postępowań zamówień publicznych i inne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 -...

Specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych

1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym.2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4.3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po...


Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Okulistyka

Praca w specjalistycznym Ośrodku Diagnostycznym Centrum Medycznego MAVIT​ w Warszawie, przy ul. Migdałowej 4 (Ursynów). Twoją rolą będzie: praca w poradni okulistycznej; przygotowywanie do konsultacji okulistycznych; wykonywanie badań specjalistycznych (w zależności od posiadanych...