Praca: Starszy referent


Komenda Powiatowa Policji w Chojnicach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Chojnice
Ogłoszenie o naborze Nr 153286

Warunki pracy


  • Praca biurowa przy komputerze przy oświetelniu naturalnym i sztucznym. Budynek posiada bariery architektoniczne tj. brak wind i podjazdów, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanych toalet.

Zakres zadań

  • sporządza projekty dokumentacji nawiązania, przebiegu oraz rozwiązania stosunku służbowego policjantów i pracowników;
  • prowadzi akta osobowe policjantów i pracowników;
  • opracowuje projekty dokumentacji związanej z przebiegiem służby i pracy, w tym między innymi dotyczącej przyznawania nagród motywacyjnych, udzielania urlopów macierzyńskich, zmian warunków zatrudnienia, zwalniania z zajęć służbowych, kart opisu stanowisk pracy i szczegółowych zakresów obowiązków, zmian danych osobowych podlegających zgłoszeniu do ZUS;
  • prowadzi dokumentację dotyczącą absencji chorobowej oraz urlopów policjantów i pracowników, w tym wprowadza absencję do systemu SWOP.Kadra;
  • sporządza miesięczne zestawienia zwolnień lekarskich przesyłanych do właściwych wydziałów Komendy Wojewódzkiej Policji w Gdańsku, stanowiących podstawę naliczenia uposażenia/ wynagrodzenia policjantów i pracowników;
  • sporządza roczny plan urlopów ścisłego kierownictwa oraz policjantów i pracowników komendy;
  • sporządza miesięczne harmonogramy służby Komendanta Powiatowego Policji w Chojnicach oraz jego zastępcy;
  • nadzoruje rejestrację godzin nadliczbowych policjantów i pracowników w systemie SWOP przez osoby upoważnione oraz ich rozliczanie;
  • sporządza okresowo wykazy posiadanych godzin nadliczbowych przez policjantów na podstawie danych zawartych w systemie SWOP, w celu monitorowania stanu ich posiadania;
  • prowadzi listy obecności i karty ewidencji czasu pracy/służby pracowników i policjantów w określonym zakresie;
  • weryfikuje listy obecności i karty ewidencji czasu służby i pracy, a także ewidencję wyjść i spóźnień prowadzonych w komórkach organizacyjnych komendy, w zakresie prawidłowego ich wypełniania oraz przekazywania wniosków kierownikowi jednostki organizacyjnej;
  • przyjmuje dokumentację od kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji;
  • wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane dotyczące policjantów i pracowników w systemie SWOP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Biegła umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętności w zakresie komunikacji społecznej;
  • Terminowość i umiejętność dobrej organizacji pracy oraz samodyscyplina;
  • Znajomość przepisów: ustawy o Policji , ustawy o służbie cywilnej, kodeksu postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie dokumentacji pracowniczej, Zarządzenia nr 678 KGP w sprawie zasad prowadzenia przez przełożonych dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem służbowym policjantów oraz sposobu prowadzenia akt osobowych;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych,
  • Zdolność analitycznego myślenia,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Terminowość i umiejętność sprawnej organizacji pracy,
APLIKUJ TERAZ

Referent

Obsługa urządzeń biurowych, tworzenie teczek akt osobowych, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, ekspedycja korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Referent

1) prowadzenie akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych jednostek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;2) przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, jak również ze zmianą warunków pracy i płacy,...

Referent do spraw ubezpieczeń

Obsługa klienta, segregacja dokumentów, przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, obsługa biura. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:


Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Okulistyka

Praca w specjalistycznym Ośrodku Diagnostycznym Centrum Medycznego MAVIT​ w Warszawie, przy ul. Migdałowej 4 (Ursynów). Twoją rolą będzie: praca w poradni okulistycznej; przygotowywanie do konsultacji okulistycznych; wykonywanie badań specjalistycznych (w zależności od posiadanych...