Praca: Starszy referent


Komenda Miejska Policji w Gorzowie Wielkopolskim
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 153280

Warunki pracy


  •  praca biurowa w podstawowym systemie pracy w godz. 7:30 – 15:30,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę,
  • czynności wykonywane w pozycji siedzącej, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu,
  • praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku,
  • konieczność przemieszczania się po obiekcie,
  • wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością, poruszających się na wózku inwalidzkim,
  • stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące realizacji zadań (komputer, drukarka, telefon).

Zakres zadań

  • Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem sekretariatu Komisariatu Policji I w Gorzowie Wlkp.
  • odbieranie poczty z Komendy Miejskiej Policji i Prokuratury Rejonowej, przekazywanie jej do dekretacji Komendantowi Komisariatu, rozdzielanie poczty wpływającej do sekretariatu oraz przygotowanie jej do wysłania;
  • prowadzenie rejestrów i dzienników korespondencyjnych, podawczych i przepisów; książki doręczeń; ewidencji urlopów i zwolnień lekarskich; skorowidza do dziennika korespondencyjnego; książki interesantów;
  • przygotowywanie wykazów spraw zaległych dla Naczelników Wydziałów, kontrolowanie terminów zapoznania się treścią przepisów;
  • sporządzanie zapotrzebowania i pobierania z magazynu materiałów biurowych;
  • zapewnienie właściwej obsługi klientów, udzielanie informacji telefonicznych;
  • kompletowanie dokumentacji do archiwizacji i archiwizowanie jej;
  • obsługiwanie urządzeń biurowych;
  • przechowywanie przepisów prawnych oraz przygotowywanie książek i rejestrów niezbędnych do funkcjonowania sekretariatu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej
  • uzyskanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność pracy w zespole, jak również samodzielnego realizowania zadań,
  • komunikatywność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • obsługa środowiska Windows i pakietu MS Office,
APLIKUJ TERAZ

Referent

Obsługa urządzeń biurowych, tworzenie teczek akt osobowych, sporządzanie chronologicznego wykazu akt, ekspedycja korespondencji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:

Referent

1) prowadzenie akt osobowych pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych jednostek oświatowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;2) przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, jak również ze zmianą warunków pracy i płacy,...

Referent do spraw ubezpieczeń

Obsługa klienta, segregacja dokumentów, przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, obsługa biura. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:


Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pracownik ochrony

W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez cykliczne obchody. Prowadzenie książki...

Pielęgniarka / Pielęgniarz - Okulistyka

Praca w specjalistycznym Ośrodku Diagnostycznym Centrum Medycznego MAVIT​ w Warszawie, przy ul. Migdałowej 4 (Ursynów). Twoją rolą będzie: praca w poradni okulistycznej; przygotowywanie do konsultacji okulistycznych; wykonywanie badań specjalistycznych (w zależności od posiadanych...