Praca: Referent ds. rejestracji


Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Referent ds. rejestracji
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0336
OBOWIĄZKI:
1) Rejestrowanie osób bezrobotnych i poszukujących pracy.2) Sporządzanie, a także wydawanie postanowień i decyzji w trybie przepisów o postępowaniu administracyjnym.3) Prowadzenie rejestru (ewidencji) bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami prawa.4) Ustalanie statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, uprawnień do zasiłku oraz innych świadczeń.5) Informowanie osób rejestrujących się o zasadach rejestracji, warunkach zachowania statusu bezrobotnego i poszukującego pracy, o prawach i obowiązkach, zakresie pomocy.6) Wydawanie odpowiednich formularzy/druków, informowanie i instruowanie klienta o sposobie ich wypełniania.7) Formalna obsługa osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera


Wymagania inne:

Wymagane: wyksztalcenie min. średnie oraz bardzo dobra obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, pracy biurowej, administracji. Praca na jedną zmianę w godz.: 7-15. Umowa o prace na okres zastępstwa. Miejsce pracy: Bochnia

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek stażowy

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...

Pracownik do spraw samorządowych

Umowy najmu, dzierżawy. Prowadzenie dokumentacji biurowej. Współpraca z organizacjami i instytucjami dotycząca umów najmu i dzierżawy. Przygotowywanie umów i porozumień oraz konsultacja z prawnikami. Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję urzędową. Praca od poniedziałku do...

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Biznesowego

Przygotowywanie i wysyłka materiałów wewnętrznych oraz korespondencji, Obsługa dokumentów: skanowanie, archiwizacja, weryfikacja, Wprowadzanie danych do systemów i dbanie o ich poprawność, Współpraca z innymi działami przy realizacji zadań administracyjnych. Rzetelność, dokładność...


Specjalista / Specjalistka ds. Ofertowania

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych , analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji , kompletowanie oraz przygotowanie...

Specjalista / Specjalistka ds. Ofertowania

sporządzanie ofert na podstawie zapytań klientów i dokumentacji technicznej w zakresie dostawy produktów i montażu, analiza dokumentacji projektowej pod kątem kompletności, przygotowywanie ofert przetargowych , analiza merytoryczna i techniczna dokumentacji , kompletowanie oraz przygotowanie...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi i z każdym znajdziesz „wspólny...

Brygadzista Cieśli Szalunkowych

Główne zadania: Organizowanie i nadzorowanie pracy brygady cieśli. Przydzielanie zadań oraz kontrola jakości wykonywanych szalunków. Dbanie o przestrzeganie zasad BHP. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i współpraca z biurem administracyjnym. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt....