Praktykant / Praktykantka - Analityk danych
Pobieranie i przetwarzanie danych w arkuszach kalkulacyjnych Weryfikacja poprawności informacji w systemach wewnętrznych Opracowywanie prezentacji zawierających wyniki analiz i wnioski Status studenta (min. 3 rok) lub absolwenta do 30. roku życia Dostępność od lipca w okresie letnim...
Analityk / Analityczka ds. digital marketingu
Jakie zadania na Ciebie czekają? Przygotowywanie analiz i raportów wspierających decyzje marketingowe; Monitorowanie KPI kampanii (m.in. CPA, ROAS, CTR, CVR) oraz identyfikacja anomalii; Analiza ruchu na platformach cyfrowych i efektywności ścieżek użytkownika, z naciskiem na kampanie...
Młodszy analityk baz danych
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy. Omówienie regulaminu pracy oraz zasad BHP i p.poż.Wprowadzanie dośrodowiska danych: poznanie struktury bez danych, narzędzi analitycznych i przepływu i przepływu danych w organizacji. Nauka SQL i zapytań analitycznych: tworzenie zapytań do...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...