Praca: Młodszy referent


Urząd Miasta Wojkowice
Młodszy referent
Miejsce pracy: Wojkowice
Numer: StPr/25/0759
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Młodszego Referenta obejmuje w szczególności:1)obsługa punktu informacyjno-kancelaryjnego oraz sekretariatu Burmistrza2)wydawanie wniosków wraz z właściwymi kartami usług,3)udzielanie informacji o sposobie i trybie załatwiania spraw w Urzędzie,4)udzielanie pomocy interesantom w wypełnianiu druków, formularzy,5)przyjmowanie korespondencji adresowanej do Urzędu Miasta6)przygotowywanie i nadawanie korespondencji wychodzącej z Urzędu, w tym obsługa poczty elektronicznej,7)przygotowywanie dokumentów do archiwizacji,8)skanowanie i rejestrowanie korespondencji w elektronicznym obiegu dokumentów,9)pomoc w przygotowywaniu materiałów na sesje i komisje Rady Miasta4. Warunki pracy na danym stanowisku:Praca administracyjno biurowa, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin. Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Występują częściowe bariery architektoniczne w dostępności do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Umowa o prace na czas określony - 6 miesięcyGodziny pracy:poniedziałek: 07:00 - 17:00; wtorek-czwartek: 07:00 - 15:00; piątek 07:00 - 13:00Wynagrodzenie: 4780,00 zł brutto-4840,00 zł bruttoSzczegółowe informacje znajdują się:https://wojkowice.bip.net.pl/?a=6905https://wojkowice.bip.net.pl/?a=20
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne 1)wykształcenie średnie, 2)obywatelstwo polskie,3)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4)brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5)nieposzlakowana opinia, 6)brak przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku,7)bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych,8)bardzo dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych,9)doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.,10)znajomość przepisów prawa:Ustawa o samorządzie gminnymUstawa o pracownikach samorządowychUstawa o ochronie danych osobowychKodeks postępowania administracyjnego11)znajomość struktury organizacyjnej UrzęduWymagania dodatkowe:1)umiejętność redagowania pism,2)sprawna i efektywna organizacja pracy,3)łatwość nawiązywania kontaktów,4)umiejętność pracy w zespole, 5)wysoka kultura osobista,6)odpowiedzialnośćSzczegółowe infomracje:https://wojkowice.bip.net.pl/?a=6905https://wojkowice.bip.net.pl/?a=20

Miejsce pracy:

Wojkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 780 do 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i pozyskiwania nowych...

Referent w wydziale klimatu i środowiska

•weryfikowanie wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,•przeprowadzanie procedur ocen oddziaływania na środowisko,•przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanych...

Młodszy referent

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa komputera, faxu, skanera, kserokopiarki,- wykonywanie podstawowych czynności kancelaryjnych, obsługa sekretariatu,- obsługa interesantów,- pomoc w prowadzeniu...


Barman / Barmanka

W ramach obowiązków, odpowiedzialny będziesz za: Obsługę baru, Dbanie o czystość baru i zachowanie standardów jakości obsługi, Zamykanie zmiany- obsługa programu Micros. Oczekiwania wobec Kandydata: Wiedza poparta doświadczeniem, na temat zasad dobrego serwisu, Znajomość podstaw...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...