Praca: Administrator Nieruchomości


Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”

Administracja Osiedla „Domaniewska ” w Warszawie

ogłasza konkurs na stanowisko

Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Niepodległości 19/13
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
  • odpowiedzialność za właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków oraz ich otoczenia,
  • nadzór nad konserwacją sprzętu rekreacyjnego i placu zabaw,
  • nadzór nad konserwacją zieleni oraz utrzymaniem zimowym nieruchomości,
  • udział w przeglądach nieruchomości,
  • współpraca z działem księgowości dotycząca planów rocznych, lustracji, inwentaryzacji.
  • sporządzanie zestawień planowanych kosztów do planów finansowych rocznych.
  • odpowiedzialność za dokumentację dotyczącą lokali mieszkalnych, użytkowych, oraz terenów zewnętrznych,
  • bezpośredni nadzór nad pracą podległych gospodarzy domów i firm sprzątających,
  • współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej,
  • udział w posiedzeniach organów Spółdzielni.
Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie,
  • co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami,
  • posiadanie zdolności analitycznych
  • zdolności interpersonalne,
  • wysoka kultura osobista,
  • rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • dobry stan zdrowia umożliwiający pracę w nieruchomości i bezpośrednie kontakty z podwykonawcami i mieszkańcami oraz użytkownikami nieruchomości,
  • dobra obsługa komputera (exel, word) w tym znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu.
Oferta powinna zawierać:
  • życiorys (CV) wraz ze zdjęciem,
  • informację o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail),
    zaświadczenia potwierdzające staż pracy.
Oferujemy:
  • praca w stabilnej firmie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • ciekawa i pełna wyzwań pracę.
  • dostęp do szkoleń

Osoby zainteresowane prosimy o składanie w Administracji Osiedla adres: al. Niepodległości 19 lok. 13, 02-653 Warszawa lub poprzez przycisk „aplikuj”

O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail.

Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy w SM Mokotów

1. Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów”, ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa, KRS0000010365, NIP5250010746, Regon 000489745

2. Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
- ul. Balladyny 3C 02-553 Warszawa;
- e-mail: iod@smmokotow.pl

3. Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[1] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[3] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. 
SSpółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” będzie przetwarzała Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników tylko jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę[4], która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Spółdzielnia Mieszkaniowa „Mokotów” zawarła umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

5. Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą przechowywane przez  6 miesięcy.

6. Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • usunięcia danych osobowych;
  • wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

[1]. Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2020 poz. 1320 ze zm.) (dalej: Kp) oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. 2018 poz.2369).”;

[2]. Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

[3]. Art. 6 ust. 1 lit aRODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;

[4]. Art. 6 ust. 1 lit a RODO.
APLIKUJ TERAZ

Administrator / Administratorka Obiektu

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące zarządzanie i utrzymanie obiektów, dbając o jej sprawne funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz stan techniczny. Do głównych zadań będzie należała k oordynacja prac serwisowych oraz reagowanie na...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Geodezji i Regulacji Stanów Prawnych

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie spraw z zakresu regulacji stanu prawnego nieruchomości PKP S.A. , podejmowanie działań mających na celu przygotowanie nieruchomości do wszczęcia procesu uwłaszczeniowego, Współpracę z właściwymi organami administracji...

Administrator ds.dzierżaw i utrzymania terenów zielonych

- dzierżawa terenów gminnych - bieżące prowadzenie rejestru umów dzierżaw - nadzór nad remontami lokali gminnych i bieżącym usuwaniem awarii nadzór nad letnim i zimowym utrzymaniem dróg i chodników - nadzór nad bieżącymi naprawami i usprawnieniami infrastruktury miejskiej - nadzór...


Senior Super User (WMS)

YOUR ROLE Do you have experience in IT? Well, you may be the IT Professional (Senior Super User) we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide...

Control Room Supervisor

YOUR ROLE Do you have leadership skills to work and communicate with the team? Are you skilled in management and planning of Inbound and Outbound processes in the Warehouse? Well, you may be the individual we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Organizing, supporting and controlling the...

Cieśla - Monter szalunków

Twój zakres obowiązków Montaż i demontaż różnych systemów szalunkowych. Stosowanie dokumentacji technicznej do budowania konstrukcji systemowych. Nasze oczekiwania Rok doświadczenia w pracach szalunkowych. Znajomość języka niemieckiego jako atut. Prawo jazdy kategorii B.

Operator maszyn (k/m)

Twoje zadania obsługa maszyn produkcyjnych różnego typu, praca w czystych, spokojnych warunkach, bez czynników szkodliwych. Twoje kwalifikacje mile widziane doświadczenie w obszarze produkcji, ale nie jest to warunek konieczny, chęć do pracy oraz zaangażowanie.