Praca: Inspektor wojewódzki


Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 153449

Warunki pracy

·         Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


·         Charakter pracy: w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


·         Praca wykonywana w pozycji siedzącej,  wymuszonej


·         stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy, drukarkę, telefony, faks, ksero - obsługa komputera powyżej 4 godzin  dziennie


·         oświetlenie dzienne i sztuczne


·         stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda oraz urządzenia higieniczno-sanitarne na każdej kondygnacji, brak podjazdów.


 


 

Zakres zadań

  • Bierze udział w opracowaniu procedur działań systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne mające na celu zapewnienie skutecznego udzielania pomocy osobom w stanach nagłego zagrożenia zdrowotnego przebywających na terenie województwa zachodniopomorskiego.
  • Współtworzy procedury i zalecenia związane z usprawnianiem funkcjonalności i skuteczności działania systemu PRM na terenie województwa zachodniopomorskiego.
  • Sporządza dokumentację kontrolną i przeprowadza kontrole w ramach nadzoru Wojewody nad działaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania tego systemu, w tym dysponentów jednostek systemu, jednostek współpracujących z systemem PRM i organizatorów kursów w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • Planuje i rozlicza środki finansowe w budżecie Wojewody Zachodniopomorskiego przewidziane na zadania realizowane przez Wydział.
  • Bierze udział i organizuje ćwiczenia z zakresu ratownictwa medycznego wymagających sprawdzenia koordynacji służb oraz współpracy z systemem PRM.
  • Rozpatruje skargi i wnioski związane z funkcjonowaniem systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa w celu wyjaśnienia i usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości oraz usprawnienia działania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego na terenie województwa.
  • Sporządza sprawozdania i analizy okresowe, kwartalne i roczne w realizacji budżetu oraz opracowuje wnioski i propozycje w tym zakresie.
  • Prowadzi rejestr faktur i rachunków do zapłaty oraz umów cywilno-prawnych zawieranych przez Wydział.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w realizacji kontroli lub rachunkowości
  • Znajomość zapisów ustaw: o służbie cywilnej, KPA,
  • znajomość przepisów z zakresu systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego,
  • Znajomość przepisów o działalności leczniczej
  • Praktyczna znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
  • Komunikatywność, umiejętność współpracy, odporność na stres, dyspozycyjność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista

Warunki pracy Praca w stresie pod presją czasu. Wykonywanie zadań obarczonych ryzykiem wystąpienia błędów skutkujących narażeniem jednostki na zarzut naruszenia dyscypliny finansów publicznych lub nierzetelnego prowadzenia ksiąg rachunkowych Kontakty zewnętrzne: kilka razy w miesiącu:...

Specjalista ds. Rozrachunków

Kontrola formalno-rachunkowa Wprowadzanie dokumentów i przygotowanie not księgowych Obsługa rozrachunków z odbiorcami i pracownikami z tytułu sprzedaży Wysyłka dokumentów sprzedażowych do nabywców oraz monitów do dłużników Rozliczenie dokumentów walutowych Prowadzenie obsługi...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Specjalista ds. Przygotowania Produkcji

Twoje zadanie Analiza dokumentacji technicznej w celu poszukiwania rozwiązań optymalizacyjnych, w tym analiza kosztowa oraz przygotowywanie zapytań ofertowych. Wykonywanie przedmiarów robót na podstawie otrzymanej dokumentacji projektowej. Bezpośrednia współpraca z kierownikiem projektu w...

Referent ds. księgowości

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Praca w Centrach Medycznych na terenie Krakowa - możliwość wskazania preferowanej lokalizacji. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę/...