Blacharz
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Naprawy blacharskie zabudów chłodniczych Naprawy blacharskie nadwozi oraz podwozi naczep Naprawa wgnieceń i innych uszkodzeń Wymiana uszkodzonych części Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości wykonywanych prac Nasze...
Blacharz / Pomocnik blacharza
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Naprawy blacharskie zabudów chłodniczych Naprawy blacharskie nadwozi oraz podwozi pojazdów ciężarowych Naprawa wgnieceń i innych uszkodzeń Wymiana uszkodzonych części Dbałość o utrzymanie wysokiej jakości...
Blacharz samochodowy
Montowanie i demontowanie nadwozi samochodowych, usuwanie uszkodzen elementów blacharskich, przygotowywanie elementów do prac lakierniczych, czyszczenie i konserwacja narzędzi i maszyn, polerowanie powłok lakierniczych, drobne prace spawalnicze, usuwanie wgnieceń karoserii. Wymagania inne:...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...