Praca: Opiekun Pacjenta Stomatologii


Opiekun Pacjenta Stomatologii
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Powązkowska 42
Dołącz do nas jeśli:
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, 
  • masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, 
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe,
  • dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz koordynowania grafikami.
  • posiadasz umiejętność organizowania pracy, aby zapewnić skuteczne i efektywne funkcjonowanie centrum stomatologicznego.
  • masz doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie kontaktów z pacjentami i wykazujesz empatię wobec ich potrzeb.

Mile widziane doświadczenie w stomatologii lub na podobnym stanowisku.

Twoje zadania:
  • zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb.
  • koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia.
  • przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu procesu leczenia.
  • sprzedaż pakietów i usług stomatologicznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.
  • edukacja pacjentów na temat stomatologii, zapewnianie im niezbędnych informacji na temat planu leczenia i dbania o zdrowie jamy ustnej.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat.
  • codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera i wzajemna pomoc.
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, które wyróżni Twoje CV w przyszłości.
  • prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, zapewniającą szybki dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
  • darmowe wejście na siłownię dwa razy w tygodniu, aby dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
  • dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, z biletami do kina, teatru, karnety sportowe itp. w korzystnych cenach
  • grupowe ubezpieczenie NNW, abyś czuł się bezpiecznie podczas wykonywania swoich obowiązków.
APLIKUJ TERAZ

Opiekun Pacjenta Stomatologii

Dołącz do nas jeśli: znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, masz minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, posiadasz umiejętności sprzedażowe , dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz...

Specjalista ds. Obsługi Pacjenta – branża medyczna

Budowanie pozytywnych relacji z pacjentami i dbanie o ich komfort. Koordynowanie planów leczenia i harmonogramów specjalistów. Przedstawianie ofert oraz sprzedaż usług medycznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb. Udzielanie pacjentom szczegółowych informacji o przebiegu leczenia oraz...

Terenowy Doradca ds. Obsługi Klienta

Twoje zadania: Odwiedzanie naszych klientów i świadczenie usług w ich domach, Zawieranie umów z nowymi klientami, Inkasowanie należności od klientów. Zostań naszym doradcą i zwiększ swoje dochody: Masz stałą pracę, ale chciałbyś coś dorobić? Jesteś już na emeryturze, ale szukasz...


Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości

Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...

Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej

Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...