Key Account Manager
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku: Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów i sytuacji na rynku pracy (w obszarze usług rekrutacyjnych) Negocjowanie z klientami i zapewnianie wysokiej jakości obsługi Budowanie relacji z nowymi klientami Realizacja celów...
Key Account Manager
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku: Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów i sytuacji na rynku pracy (w obszarze usług rekrutacyjnych) Negocjowanie z klientami i zapewnianie wysokiej jakości obsługi Budowanie relacji z nowymi klientami Realizacja celów...
Key Account Manager
Jakie zadania czekają Cię na tym stanowisku: Tworzenie ofert handlowych dostosowanych do potrzeb klientów i sytuacji na rynku pracy (w obszarze usług rekrutacyjnych) Negocjowanie z klientami i zapewnianie wysokiej jakości obsługi Budowanie relacji z nowymi klientami Realizacja celów...
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Manager ds. Rozwoju Biznesu IT dla Bankowości
Zakres obowiązków: Rozwijanie relacji z przedstawicielami sektora finansowego na poziomie zarządczym. Identyfikacja i realizacja nowych możliwości biznesowych w obszarze IT dla bankowości, z naciskiem na chmurę, transformację cyfrową i zarządzanie danymi. Samodzielne prowadzenie procesu...
Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Opis stanowiska: Monitorowanie terminowości usuwania usterek przez regiony oraz wysyłanie przypomnień o zbliżających się terminach. Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Regionów w sprawach związanych z obsługą gwarancyjną. Przygotowywanie cyklicznych raportów...