Główne obowiązki:- organizowanie, nadzorowanie i kontrolowanie pracy podległych pracowników- nadzór nad mieniem powierzonym w ramach prowadzonego Schroniska- współudział w tworzeniu planów budżetowych jednostki na kolejne lata oraz nadzór nad realizacją bieżących wydatków Schroniska- przygotowywanie wymaganych materiałów i dokumentów do procedury zamówień publicznych oraz wykonywanie obowiązków związanych z ustaleniem wartości zamówienia publicznego w zakresie potrzeb Schroniska- przygotowywanie projektów zarządzeń, instrukcji, regulaminów dotyczących Schroniska i ich aktualizacja- przygotowywanie rocznego planu merytorycznego w zakresie działalności Schroniska- nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z podmiotami zewnętrznymi, które są związane z działalnością Schroniska- nadzór nad zgodnością realizowanych usług i czynności z aktualnie obowiązującym cennikiem- nadzór nad prawidłową administracją Schroniska, w tym racjonalne wykorzystanie i eksploatacja przestrzeni schroniska zgodnie z planem zagospodarowania- przyjmowanie skarg i wniosków klientów oraz innych osób odwiedzających schronisko (wstępne opiniowanie i przekazywanie dyrektorowi)- sprawowanie nadzoru nad konserwacją, remontami bieżącymi i kapitalnymi budynków i budowli Schroniska- kontrola prawidłowości rozliczeń gotówkowych i innych form płatności w kasie Schroniska- nadzór nad gospodarką odpadami dotyczącymi Schroniska- nadzór i kontrola zabezpieczenia środków żywności, lekarstw, materiałów eksploatacyjnych i środków czystości dla potrzeb schroniska- kontrola faktur za usługi eksploatacyjne w zakresie zgodności merytorycznej i prawidłowości zastosowanych cen w stosunku do zawartych umów na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków, dostarczanie energii elektrycznej, wywóz nieczystości i odpadów weterynaryjnych i innych usług związanych z działalnością schroniska itp. oraz kontrola ich realizacji- zaopatrywanie podległych pracowników w odzież roboczą i ochronną oraz w środki ochrony osobistej oraz prowadzenie kart ewidencji wyposażenia- opracowywanie miesięcznych harmonogramów pracy dla pracowników Schroniska, ich egzekwowanie i bieżąca korekta związana z niezaplanowaną absencją pracowników- egzekwowanie przestrzegania obowiązujących przepisów, zarządzeń, przepisów BHP i p.poż. przez podległych pracowników- nadzór nad stanem sanitarno-epidemiologicznym Schroniska w porozumieniu z kierownikiem Przychodni weterynaryjnej- współpraca ze Strażą Miejską, Policją, Strażą Pożarną i innymi instytucjami w zakresie zwalczania zjawiska bezdomności Zwierząt- reprezentowanie Schroniska na zewnątrz, współpraca z mediami oraz organizacjami społecznymi, których statutowym celem jest ochrona zwierząt w celu promocji Schroniska, pozyskiwania pomocy rzeczowej i finansowej dla Schroniska oraz propagowania adopcji zwierząt- współpraca i nadzór nad programem Wolontariatu Schroniska- obsługa programu Klinika XP- udział w pracach komisji powoływanych przez Dyrektora Jednostki.* praca w systemie 2-zmianowym: 06:00 do 14:00, 14:00 do 22:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe o kierunku: zootechnika, zarządzanie, ekonomia, prawo i administracja- udokumentowany co najmniej 5 - letni staż pracy, co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi,- znajomość ustaw: o ochronie zwierząt, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt - znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych- prawo jazdy kat. B - nieposzlakowana opinia- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem Wymagania dodatkowe:- umiejętność stosowania przepisów i ich interpretacja - dyspozycyjność - komunikatywność - kreatywność - umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów - umiejętność pracy w zespole oraz umiejętność zarządzania zespołem ludzi - odpowiedzialność i dokładność - zdolności analityczne - odporność na stres- doświadczenie w pracy nad zwierzętami oraz w prowadzeniu projektów dotyczących zwierząt- znajomość behawioryzmu psów i kotów (szkolenia)- doświadczenie w zakresie edukacji prozwierzęcej
Miejsce pracy:Tychy
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 7 500 PLN