Praca: Starszy referent


Komenda Miejska Policji w Płocku
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 153880

Warunki pracy


  • Praca administracyjno - biurowa, jednozmianowa 
  • Współpraca z pracownikami KMP/KP/PP
  • Stanowisko wyposażone w monitor ekranowy
  • Oświatlenie naturalne i sztuczne
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
  • Wymuszona pozycja ciała
  • Stanowisko usytuowane jest w budynku ,,A" Komendy Miejskiej Policji w Płocku, na pierwszym piętrze, który  jest częściowo dostosowany do osób z niepełnosprawnościami. W pokojach kilkuosobowych, wyposażonych w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnatrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami.
  • W budynku znajduje się winda /bez informacji głosowej/, pomieszczenie samitarne przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę Systemu Elektronicznej Sprawozdawczości Policji /SESPol/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zapewnia obsługę Systemu Wspomagania Dowodzenia /SWD/ dot. służby patrolowo - interwencyjnej.
  • Zastępuje sekretarkę Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego w pracy administracyjno - biurowej.
  • Opracowuje informacje dot. efektywności służby Funkcjonariuszy Wydziału Patrolowo - Interwencyjnego na podstawie wypełnionych formularzy sprawozdawczych.
  • Odbiera z sekretariatu WPI dokumentację dot. SESPol oraz SWD.
  • Sprawdza dokumentację pod względem formalnym i merytorycznym przed przekazaniem jej Naczelnikowi Wydziału do ostatecznej akceptacji.
  • Pomaga w archiwizacji dokumentów wytworzonych w Wydziale Patrolowo - Interwencyjnym poprzez sporządzanie spisów archiwalnych oraz przygotowywanie ,,OZ- tów".
  • Przygotowuje materiały ,,BC i je brakuje.
  • Obsługuje moduł kadrowy ,,SWOP" w zakresie nadanych uprawnień.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego praca biurowa
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do dokumentów o klauzuli min. ,,poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
APLIKUJ TERAZ

Starszy Referent w Biurze Wsparcia i Dostępności

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Realizacja wsparcia i obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami...

Samodzielny referent ds. administracyjno - ekonomicznych

prowadzenie korespondencji, rozliczanie czasu pracy pracowników, rozliczania przebiegu samochodów, analiza zakupów materiałów i urządzeń, generowanie ofert dla klientów, badanie rynku w zakresie zakupu materiałów i urządzeń, badanie rynku w zakresie wykonywania i pozyskiwania nowych...

Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych (stanowisko urzędnicze)

Prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych, ochroną danych osobowych, realizacją zadań z zakresu kontroli zarządczej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych. Warunkiem przystąpienia do...


Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...

Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego

Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...