Wójt Gminy Stegna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie z dnia 10 lipca 2025 r.Stanowisko Pracy: Pracownik ds. zamówień publicznych .Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Przygotowywanie rocznych planów postępowań oraz ich bieżąca aktualizacja.2. Przygotowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, dostawy i usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, w tym postępowań powyżej progów unijnych.3. Kompletowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy z wykonawcą/dostawcą/usługodawcą w ramach zamówień publicznych wraz z koordynacją procesu podpisywania umowy o zamówienie publiczne.4. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego w zakresie konsultacji procesu inwestycyjnego.5. Obsługa BIP, platformy e-zamówienia, platformy zakupowej OpenNexus, ENOTICES2 w zakresie informacji dotyczących zamówień publicznych.6. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz opracowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych oraz wzorów dokumentacji postępowania w sprawach zamówień publicznych.7. Koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi samorządami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień wspólnych.8. Analizowanie i przygotowywanie szacowania wartości zamówienia wydatków całego urzędu na bieżący rok w celu zastosowania prawidłowej procedury.9. Nadzór nad zakupami dokonywanymi w urzędzie w zakresie zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.10. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym Prawem zamówień publicznych.11.Udzielanie instruktażu i pomocy komórkom organizacyjnym urzędu w zakresie wyboru właściwego trybu postępowania i odpowiedniego prowadzenia spraw z zakresu zamówień publicznych.12.Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska. 13. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.14. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i pism w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.15. Zastępowanie pracownika ds. pozyskiwania środków zewnętrznych. 16. Gromadzenie dokumentów i opracowań dotyczących przeprowadzonych badań założeń i analiz w zakresie pozyskiwania źródeł energii i innych.17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.18. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta oraz Sekretarza Gminy.Warunki zatrudnienia na stanowisku:1. W pełnym wymiarze czasu pracy.2. Zatrudnienie od 01 października 2025 r.3. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5 000 brutto- 6 500 brutto + dodatek za staż pracy.4. Kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.5. Praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie.6. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miejscu poprzedzającym ogłoszenie naboru.Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo zamówień publicznych.2. Minimum trzy lata stażu pracy w administracji.3. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.4. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.5. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.6. Ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych.7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.8. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi.9. Znajomość przepisów prawa:praktyczna znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych i rozporządzeń, Kodeks cywilny, Kodeks pracy, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 10.Umiejętność obsługi komputera: Internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu, Excel).11.Zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii.Wymagania dodatkowe:1. Szkolenie/ kursy z zakresu zamówień publicznych.2. Znajomość zasad redagowania pism urzędowych.3. Łatwość nawiązywania kontaktów.4. Dyspozycyjność i samodzielność.5. Prawo jazdy kat B. 6. Skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji.
Miejsce pracy:Stegna
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia:brutto+ dodatek za staż pracy