ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:1. Planowanie zamierzeń, koordynacja oraz realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej, 2. Opracowanie i aktualizowanie planów oraz innych dokumentów dotyczących przygotowania i działania w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,3. Przygotowanie i zapewnienie działania elementów systemu wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach,4. Realizacja przedsięwzięć w zakresie przygotowania gminy do realizacji nałożonych zadań w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,5. Realizacja zadań dotyczących nakładania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obrony,6. Realizacja spraw związanych z organizacją głównego stanowiska kierowania oraz stałego dyżuru,7. Realizacja zadań z zakresu przygotowań organizacyjno-planistycznych doręczania kart powołania do służby wojskowej w trybie akcji kurierskiej,8. Planowanie i koordynacja działalności w zakresie realizacji zadań obronnych,9. Realizacja zadań przewidzianych w ustawie o obronie Ojczyzny w zakresie kwalifikacji wojskowej,10. Planowanie i organizowanie szkoleń obronnych oraz szkoleń i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego,11. Przeprowadzanie czynności oraz współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i wojskowymi w sprawach związanych z obronnością państwa, 12. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją niejawną i współpraca z Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych,13. Prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem ochotniczych straży pożarnych w gminie,14. Prowadzenie spraw dotyczących zgromadzeń i imprez.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU:1. wymiar czasu pracy: pełny etat, 2. specyfika pracy: prace biurowe wykonywane w klimatyzowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Gminy, obsługa niezbędnych urządzeń biurowych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy przy naturalnym i sztucznym oświetleniu, 3. miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca w budynku II piętrowym, budynek jest wyposażony w dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych, 4. w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.5. Proponowana data zatrudnienia: 1 września 2025 r. Praca na czas określony: 6 miesięcy, z możliwością zawarcia kolejnej umowyGodzina zakończenia pracy: 15:30
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office
Wymagania inne:WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:1. wykształcenie wyższe i udokumentowany 3-letni staż pracy lub wykształcenie średnie i udokumentowany 5-letni staż pracy, 2. obywatelstwo polskie,3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia,2. WYMAGANIA DODATKOWE:1. preferowane wykształcenie w kierunkach/specjalizacji: bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe, obronność, administracja,2. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. mile widziane posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub brak przeciwskazań do uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych,4. znajomość przepisów prawnych: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny, ustawy z 5 grudnia 2024 o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym, ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, ustawy z 17 grudnia 2021 o ochotniczych strażach pożarnych, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 6. prawo jazdy kategorii B,7. pożądane kompetencje: umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresowych, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność skutecznego komunikowania się w mowie i piśmie, samodzielność, obowiązkowość.
Miejsce pracy:Pawłowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN