Specjalista ds. Marketingu
ZAKRES OBOWIĄZKÓW realizacja bieżących prac związanych z komunikacją i działaniami promocyjnymi w firmie przygotowanie treści materiałów marketingowych dla klientów i zespołów w firmie (prezentacje, artykuły, foldery, scenariusze itp.), wspólnie z działami merytorycznymi. planowanie...
Marketing Specialist
Twój zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie projektów marketingowych tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co), w tym krótkich tekstów kreowanie pomysłów na kampanie marketingowe gotowość do nawiązywania relacji bezpośredniej z klientami...
Marketing Specialist
Twój zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie projektów marketingowych tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marek (Nowy Styl, Kusch+Co), w tym krótkich tekstów kreowanie pomysłów na kampanie marketingowe gotowość do nawiązywania relacji bezpośredniej z klientami...
Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego
Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...
Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego
Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...
Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego
Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...
Straszy Specjalista ds. Sprzedaży IT dla Sektora Finansowego
Twój zakres obowiązków: Aktywne kształtowanie i rozwijanie relacji biznesowych z przedstawicielami czołowych instytucji finansowych – w tym rozmowy z osobami na poziomie zarządczym (C-level). Identyfikacja i rozwój nowych możliwości biznesowych w obszarze usług IT dla bankowości – ze...