Praca: Podinspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami i rolnictwa


URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
Podinspektor w wydziale gospodarki nieruchomościami i rolnictwa
Miejsce pracy: Skierniewice
Numer: StPr/25/0360
OBOWIĄZKI:
• gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Miasta Skierniewice poprzez: sprzedaż zamianę, zrzeczenie się i darowiznę,• zbywanie nieruchomości w drodze przetargu, w tym ich ogłaszanie, organizowanie i przeprowadzanie lub w drodze bezprzetargowej,• regulowanie stanów prawnych nieruchomości wraz z ujawnianiem prawa własności w księgach wieczystych,• nabywanie przez Skarb Państwa nieodpłatnie mienia,• rozpatrywanie wniosków, interpelacji oraz zapytań radnych w sprawach należących do właściwości wydziału
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:* obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,* korzystanie z pełni praw cywilnych i obywatelskich,* wykształcenie wyższe magisterskie,* dobra znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawa - przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym, Kodeksu cywilnego oraz Kodeksu postępowania cywilnego w zakresie dotyczącym nieruchomości;* niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,* nieposzlakowana opinia,* bardzo dobra obsługa komputera,* umiejętność pracy w zespole, kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność, sumienność, pracowitość,* stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowiskuWYMAGANIA POŻĄDANE:* doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie czynności,* doświadczenie w pracy w jednostkach związanych z administracją rządową lub samorządową.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU:* Miejsce pracy:praca w budynku i poza budynkiem Urzędu. Bezpieczne warunki pracy. W pomieszczeniu pracy wąskie przejścia i dojścia uniemożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkim.* Stanowisko pracy:stanowisko pracy związane z obsługą komputera, obsługą interesantów, przemieszczaniem się wewnątrz budynków, wyjściami w teren i rozmowami telefonicznymi. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.WYMAGANE DOKUMENTY:* kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie,* list motywacyjny,* życiorys (CV),* kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,* kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku kontynuacji zatrudnienia* kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji i umiejętności,* podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,* Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego "Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z K.R.K.* Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.* kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz U.2024.1135t.j.).Zgodnie z art. 13a pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz.U.2024.1135 t.j.) informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi więcej niż 6%)INFORMACJE DODATKOWE:* dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,* postępowanie konkursowe obejmuje analizę wszystkich złożonych dokumentów oraz rozmowę kwalifikacyjną,* osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną poinformowani indywidualnie i zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną,* informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Skierniewice i Tablicy Ogłoszeń przez okres co najmniej 3 miesięcy.Umowa o pracę na okres - 3 miesięcy.Praca w godzinach 8:00 - 16:00Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) kompletu dokumentów (w zaklejonej kopercie) w terminie do dnia 28 lipca 2025 roku na adres:URZĄD MIASTA SKIERNIEWICEul. Rynek 196-100 Skierniewicez dopiskiem na kopercie dotyczy naboru na stanowisko:PODINSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWAInformacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.skierniewice.pl) oraz siedzibie Urzędu Miasta, ul. Rynek 1

Miejsce pracy:

Skierniewice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

Umowa o pracę na czas określony - 3 miesiące. Praca w godzinach 8:00 - 16:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach

APLIKUJ TERAZ

Inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami

Pracownik I stopnia wykonujący zadania w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych.Udostępnianie powiatowego zasobu geodezyjnego. Wymagania konieczne: Zawód: Inżynier geodeta - kataster i gospodarka nieruchomościami (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...

Podinspektor/inspektor ds. planowania przestrzennego

Szczegółowy zakres obwiązków zawarty w ogłoszeniu o pracę w zakładce "oferty pracy" na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Tarczynie.Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres ul. Stępkowskiego 17 05-555 Tarczyn do dnia...

Geodeta

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, a w szczególności:- prowadzenie spraw wpływających i podejmowanych z...


Specjalista ds. BHP w Sekcji BHP i Ochrony Przeciwpożarowej 

specjalisty ds. BHP (1/2 etatu) w Sekcji BHP i Ochrony Przeciwpożarowej CM Dział Spraw Personalnych CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad BHP, sporządzanie corocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i...

Entity Finance Manager

Position: The Entity Finance Manager ensures accurate financial management and reporting of the GBS Entity, while securing compliance with IFRS, statutory, tax, and JTI internal requirements. The role partners with key stakeholders to support financial planning, manage operating expenses, and...

Crop Manager ds. upraw warzywniczych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie uprawami warzywniczymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów. NASZE OCZEKIWANIA Wykształcenie...

Crop Manager ds. upraw warzywniczych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za efektywne zarządzanie uprawami warzywniczymi, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych oraz zapewnienie optymalnego wykorzystania zasobów w celu osiągnięcia najlepszych rezultatów. NASZE OCZEKIWANIA Wykształcenie...