Praca: Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej


SPOSÓB APLIKOWANIA NA TĘ OFERTĘ

 

Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.

 

https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca

Oferta jest ważna do 31 lipca 2025 roku.

 

DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt /- 1 etat / 
Rekrutacja 30

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU
  • Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
    • prowadzenie zakładowej składnicy akt;
    • informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
    • przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
    • udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
    • monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
    • udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
    • przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego o zgodę na brakowanie;
    • monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem jej zalania.
  • Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
    • nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
    • przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
    • monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

 

Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

 

Budynek Zakładu nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków, nie posiada windy. Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.

 

OFERUJEMY
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
  • pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
  • możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
  • terminową wypłatę wynagrodzenia.
WYMAGANIA FORMALNE
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA KONIECZNE
  • doświadczenia: na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt
  • preferowane wykształcenie wyższe archiwistyczne lub historyczne,
  • kompetencji (wiedzy, umiejętności i postaw): kursy/szkolenia z zakresu kancelaryjno-archiwalnego, znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji 
  • w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.), sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy;
WYMAGANIA DODATKOWE
  • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy,
  • systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób  z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Egzekucji Opłat Abonamentowych

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo)​ Twoje zadania: wydawanie decyzji i postanowień w związku z zarzutami i zażaleniami do tytułów egzekucyjnych w postępowaniach administracyjnych (w I i II instancji) dotyczących opłat abonamentowych; współpraca z...

Starszy specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - praca samodzielna administracyjno-biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. - praca w siedzibie urzędu - stałe godziny pracy od 8.15 – 16.15 Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne...

Starszy specjalista

Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa...


Stolarz maszynowy

Cięcie na pile desek drewnianych, docinanie drewnianych listew na odpowiedni wymiar, sprzątanie na stanowisku pracy, przywożenie i odwożenie materiałów na miejsce. Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Wymagania inne: - wykształcenie podstawowe lub średnie- dokładność,...

Stolarz

zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne:

Stolarz

prace stolarskie Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: doświadczenie zawodowe Wymagania inne: 2025.KRmile widziane prawo jazdy kat.B

Stolarz

zgodny z charakterystyką pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: