Praca: Zastępca skarbnika


Urząd Gminy Choczewo
Zastępca skarbnika
Miejsce pracy: Choczewo
Numer: StPr/25/1207
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia:https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6321/zastepca-skarbnika1. Wykonuje zadania Skarbnika, głównego księgowego budżetu, kierownika referatu finansowego podczas Jego nieobecności.2. Kontrasygnowanie umów, zleceń i zamówień.3. Prowadzenie rachunkowości, księgowości i gospodarki finansowej Urzędu Gminy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz nadzorowanie całokształtu prac w tym zakresie.4. Ewidencja syntetyczna środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, sporządzanie sprawozdawczości z w/w zakresu, nadzór nad przebiegiem i ostatecznym rozliczeniem inwentaryzacji dotyczącej majątku gminy.5. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności.6. Prawidłowe dysponowanie środkami finansowymi zgromadzonymi na rachunkach bankowych w tym sporządzanie przelewów.7. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.8. Kontrola legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu gminy.9. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu prowadzenia rachunkowości, w szczególności planów kont, obiegu dokumentów, kontroli dokumentów, przeprowadzania inwentaryzacji i instrukcji dotyczących obsługi finansowej gminy zgodnie z zmieniającymi się przepisami.10. Przygotowanie danych do opracowania okresowych sprawozdań opisowych i analiz z wykonania wydatków budżetu Gminy.11. Bieżąca analiza realizacji planu budżetu gminy.12. Współpraca z jednostkami budżetowymi i osobami rozliczającymi pod względem finansowym wydatki z zakresu obsługi programów unijnych, kontrola w/w zadań, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz tworzenie niezbędnej dokumentacji finansowej stanowiącej podstawę rozliczenia w/w środków.13. Wprowadzanie uchwał budżetowych i w sprawie zmian w budżecie, sprawozdań z wykonania budżetu oraz zarządzeń z zakresie zmian budżetowych i w zakresie rachunkowości jednostki w programie legislator.14. Współpraca ze Skarbnikiem przy przygotowywaniu i sporządzaniu projektów planów budżetowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : https://bip.choczewo.com.pl/oferta-pracy/6321/zastepca-skarbnika1. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,3) wykształcenie wyższe ekonomiczne, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe, co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym trzyletni stażpracy w księgowości lub ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz nieposzlakowana opinia,5) umiejętność obsługi komputera- pakiet Microsoft Office,6) nieposzlakowana opinia,7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku8) praktyczna znajomość przepisów prawa w zakresie zajmowanego stanowiska w szczególności: ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, ustawy o rachunkowości oraz przepisów dotyczących rachunkowości budżetowej jst, w tym ewidencji podatkowej, przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej i finansowej jst, ordynacji podatkowej, przepisów dotyczących podatków i opłat lokalnych, przepisów dotyczących dotacji, przepisów dotyczących podatku od towarów i usług9) znajomości programów finansowo księgowych2. Wymagania dodatkowe:1. wysoka kultura osobista,2. samodzielność wykonywania zadań, 3. kreatywność, dobre planowanie i organizacja pracy,4. umiejętność podejmowania decyzji, 5. odpowiedzialność,6. umiejętność pracy pod presją czasu, 7. operatywność,8. komunikatywność, 9. samodyscyplina

Miejsce pracy:

Choczewo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik księgowo - biurowy

Obsługa biura, prace księgowe. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: Preferowane wykształcenie wyższe, znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, znajomość programów księgowych. Obsługa biura.

Podinspektor ds. księgowości

Prowadzenie rachunkowości Centrum Usług Społecznych w Zbuczynie, wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów...

Referent ds. księgowości

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie: księgowanie dokumentów : faktur zakupu, sprzedaży, list płac, wyciągów bankowych,innych - w systemie finansowo-księgowym, rzetelne, terminowe prowadzenie ksiąg, uzgadnianie kont księgowych, rozrachunkowych,...


Kontroler/ka jakości

Zadania: Wykonywanie pomiarów i zleceń w oparciu o rysunek techniczny Obsługa narzędzi pomiarowych Ocena wizualna komponentów Wymagania: Gotowość do współpracy długofalowej Podstawowa znajomość rysunku technicznego Mile widziana znajomość narzędzi pomiarowych Dyspozycyjność do...

Pracownik Sprzątający

Wymagania: Staranność i dbałość o szczegóły Sumienność i uczciwość Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, kuchni (odkurzanie, ścieranie kurzu, mycie podłogi itp.) Dezynfekcja przestrzeni dotykowych oraz wszelkich pomieszczeń socjalnych...

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

prowadzenie pełnej księgowości spółek prawa handlowego: 10 firm (spółki) prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP księgowanie wszelkich dokumentów finansowych: faktur, rachunków, wyciągów, listy płac, rachunków uzgadnianie sald zobowiązań i należności przygotowywanie i...

Specjalista ds. kadr i płac

Obsługa kadrowo-płacowa 10 spółek prawa handlowego; Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; Sporządzanie umów o pracę/wypowiedzeń/porozumień; Sporządzanie umów cywilnoprawnych; Sporządzanie oraz wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących...