Praca: Zastępca kierownika działu komunikacji i promocji w dziale komunikacji i promocji


GDAŃSKI ZARZĄD DRÓG I ZIELENI
Zastępca kierownika działu komunikacji i promocji w dziale komunikacji i promocji
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/5675
OBOWIĄZKI:
Obsługa medialna GZDiZ, a w szczególności: sporządzanie materiałów i informacji prasowych, organizowanie konferencji prasowych, spotkań z dziennikarzami, udzielanie informacji do mediów oraz koordynowanie wydarzeń medialnych. Nadzór i koordynacja przepływu informacji przekazywanych do publicznej wiadomości. Opracowywanie i wdrażanie założeń polityki informacyjnej GZDiZ we współpracy z właściwymi komórkami Urzędu Miasta Gdańska. Kształtowanie wizerunku GZDiZ poprzez właściwą współpracę z mediami. Nadzór nad materiałami informacyjnymi i promocyjnymi. Tworzenie treści i nadzór nad stroną internetową GZDiZ: www.gzdiz.gda.pl. Tworzenie treści i nadzór nad treściami publikowanymi w mediach społecznościowych GZDiZ: Facebook, X (dawniej Twitter), Instagram, Linkedin. Tworzenie treści i nadzór nad treściami publikowanymi na Gdańskiej Mapie Inwestycji. Przygotowywanie codziennych przeglądów pracy. Udział w spotkaniach o znaczeniu wizerunkowym dla jednostki. Współpraca z Kierownikami Działów GZDiZ. Przestrzeganie przepisów BHP, p.poż i OC. Wykonywanie innych poleceń Dyrektora GZDiZ. Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 7-15.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

- wykształcenie wyższe;- minimum 4 lata stażu pracy w obszarze mediów, PR lub jako rzecznik prasowy (do stażu może być zaliczony okres prowadzenia działalności gospodarczej zgodnej z wymaganiami stanowiska, trwający co najmniej 3 lata);- znajomość zasad PR oraz funkcjonowania rynku mediów lokalnych i ogólnopolskich;- doświadczenie w pracy redakcyjnej oraz dziennikarstwie;- umiejętność pracy z komputerem i znajomość pakietu MS Office;- umiejętność redagowania pism;- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy;- sprawne działanie pod presją czasu;- cechy osobowe: samodzielność, rzetelność, uczciwość, systematyczność, odpowiedzialność, lojalność;- obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia.Pożądane:- wyższe wykształcenie na kierunkach humanistycznych: dziennikarstwo, komunikacja społeczna, public relations;- doświadczenie w kierowaniu zespołem;- znajomość przepisów Prawa prasowego, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o dostępie do informacji publicznej, Prawa zamówień publicznych;- prawo jazdy kat. B.Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 9 000 do 11 150 PLN


Opis wynagrodzenia:

pracodawca oferuje pracę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Umowa o pracę na czas określony, z możliwością jej przedłużenia. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa oraz premia motywacyjna zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ. Dodatkowo przysługuje dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka", zgodnie z ustawą o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej. Pracownik ma również prawo do nagród jubileuszowych zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych oraz do dofinansowania do wypoczynku i do karty sportowej z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Kierownik działu promocji k/m

tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów), zarządzanie zespołem Działu Promocji, planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu, współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,...

Kierownik referatu promocji w wydziale inwestycji i promocji

1. Inicjowanie i podejmowanie działań w zakresie promocji powiatu,2. Współpraca z mediami,3. Prowadzenie stron internetowych powiatu,4. Organizacja imprez i przedsięwzięć kulturalnych,5. Pozyskiwanie środków zewnętrznych,6. Współpraca ze społecznościami lokalnymi i zagranicznymi,7....


Opiekunka dziecięca z wykształceniem pedagogicznym

Opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym w mini clubie, Organizacja i prowadzenie zabaw, gier oraz kreatywnych aktywności, Zapewnienie dzieciom bezpiecznej i radosnej atmosfery, Malowanie buziek, zajęcia plastyczne i manualne, Wspieranie dzieci w rozwijaniu ich umiejętności i wyobraźni....

Instruktor Rekreacji i Sportu

Nadzór nad salą fitness, Prowadzenie zajęć aqua aerobiku, Organizowanie i prowadzenie różnorodnych zajęć sportowych oraz rekreacyjnych dla wszystkich grup wiekowych, Inicjowanie wydarzeń promujących aktywny i zdrowy styl życia, Dbanie o sprzęt i wyposażenie. Wykształcenie kierunkowe...

Brygadzista Cieśli Szalunkowych

Główne zadania: Organizowanie i nadzorowanie pracy brygady cieśli. Przydzielanie zadań oraz kontrola jakości wykonywanych szalunków. Dbanie o przestrzeganie zasad BHP. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i współpraca z biurem administracyjnym. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt....

Dyrektor Kontraktu

OPIS STANOWISKA koordynacja działań i nadzór nad jakością i terminowością prowadzonych przez Spółkę kontraktów budowlanych, odpowiedzialność i nadzór nad prawidłową realizacją kontraktów budowlanych (budżet, harmonogram) oraz adekwatne reagowanie w przypadku pojawienia się...