Praca: Stażysta (docelowo specjalista ds. zamówień publicznych)


Sąd Apelacyjny w Gdańsku
Stażysta (docelowo specjalista ds. zamówień publicznych)
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/5605
OBOWIĄZKI:
- realizowanie zadań przyjętych w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku, podlegających obowiązkowi stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym : udział w sporządzaniu planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych jakie przewiduje się przeprowadzić w danym roku budżetowym w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku, oraz bieżąca aktualizacja planu; - nadzór nad przestrzeganiem planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych; - wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych przy współudziale Komisji przetargowej w zakresie działalności Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, tj. na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz na rzecz jednostek obszaru apelacji gdańskiej;- przeprowadzenie i udzielanie zamówień publicznych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku oraz na rzecz jednostek obszaru apelacji gdańskiej, na podstawie upoważnienia wynikającego z zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 2 czerwca 2021 r. w sprawie wyznaczenia centralnego zamawiającego i zamawiającego właściwego do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia lub udzielania zamówień dla jednostek organizacyjnych podległych lub nadzorowanych przez Ministra Sprawiedliwości oraz organizacji realizacji dostaw i usług w sądownictwie powszechnym (Dz. Urz. Ministra Sprawiedliwości z 2023 poz. 139);- udział w pracach Komisji przetargowych;- reagowanie w przypadkach mogących naruszać ustawę o finansach publicznych;- prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych postępowań, ich zabezpieczanie i przechowywanie, w tym w wersji elektronicznej na serwerze dostępnym wyłącznie dla pracowników Oddziału Inwestycyjnego;- zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń, wymaganych przepisami Prawa zamówień publicznych;- przekazywanie ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej celem ich publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;- zamieszczanie dokumentacji postępowania oraz informacji i dokumentów tworzonych w trakcie przeprowadzania postępowania w odpowiednim systemie teleinformatycznym, zapewniającym obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej;- udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach;- realizacja czynności Zamawiającego w ramach procedur odwoławczych przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych;- przygotowywanie kart informacyjnych oraz odpowiednich dokumentów i informacji oraz przekazywanie ich Redaktorowi BIP Sądu Apelacyjnego w Gdańsku, celem zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej jednostki;- prowadzenie rejestru zamówień publicznych, zawierającego między innymi informacje dotyczące wniosków, umów i faktur oraz towarzyszącej im dokumentacji, w zakresie powierzonych zadań realizowanych w Oddziale Inwestycyjnym;- sprawdzanie faktur i rachunków za wykonane prace i dokonane zakupy, w tym odpowiednie ich opisywanie, zgodne z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Sądzie Apelacyjnym w Gdańsku, a w przypadku zadań realizowanych w ramach zakresu działania Oddziału Inwestycyjnego również potwierdzanie ich pod względem merytorycznym;- koordynowanie i nadzorowanie zadań związanych z przygotowywaniem oraz przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 tys. zł, realizowanych przez pracowników Oddziału Inwestycyjnego;- prowadzenie biurowości związanej z wykonywaną pracą, w tym archiwizacja dokumentów.Godziny pracy do ustalenia z pracodawcą.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku (związanym z wykonywaniem pracy w ramach podróży służbowej), znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych, biegła obsługa komputera (pakiet MS Office), udokumentowane doświadczenie zawodowe, tj. minimum 5 lat praktyki zawodowej, w tym co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem i udzielaniem zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych.Wymagania dodatkowe:- znajomość zagadnień z zakresu przepisów regulujących ustrój i organizację sądów powszechnych;- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej;- komunikatywność, kreatywność;- zdolności analityczne;- dyspozycyjność (związana z wykonywaniem pracy w ramach podróży służbowej); - umiejętność organizacji czasu pracy własnej; - wysokie umiejętności interpersonalne (umiejętność pracy w zespole); - gotowość do dzielenia się wiedzą, doświadczeniem i umiejętnościami; - odpowiedzialność, rzetelność.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zgodne z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego (Dz.U.2023.2016).

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Stażysta / Stażystka - Dział Inżynierii ds. Industrializacji 

tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej, obsługa bazy dokumentów elektronicznych EDOC i programu SAP, pomiary czasów operacji na stanowiskach pracy, wsparcie Działu Inżynieryjnego w wdrażaniu nowych projektów i dokumentów, uczestnictwo w pracy zespołów projektowych, wsparcie w...

Stażysta/młodszy asystent w sekcji higieny pracy

Prowadzenie na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego postępowań i dokumentacji w sprawach stwierdzenia choroby zawodowej i przygotowywanie w tych sprawach decyzji, prowadzenie dokumentacji.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.25-15.00.Umowa o pracę na czas...

Stażysta/młodszy asystent w sekcji higieny komunalnej i środowiska

Prowadzenie nadzoru nad jakością wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na terenie Bielska-Białej i powiatu bielskiego. Prowadzenie dokumentacji.Praca w systemie jednozmianowym w godz. 7.25-15.00 od PN do PT.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas...


Brygadzista Cieśli Szalunkowych

Główne zadania: Organizowanie i nadzorowanie pracy brygady cieśli. Przydzielanie zadań oraz kontrola jakości wykonywanych szalunków. Dbanie o przestrzeganie zasad BHP. Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i współpraca z biurem administracyjnym. Odpowiedzialność za powierzony sprzęt....

Trener Personalny

Prowadzenie treningów indywidualnych oraz grupowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych. Zapewnienie bezpieczeństwa i właściwej techniki podczas treningów. Promocja produktów klubu i zarządzanie profilami w mediach społecznościowych. Wykształcenie...

Instruktor Fitness

Prowadzenie różnorodnych treningów fitness, Budowanie pozytywnych relacji z uczestnikami i zachęcanie nowych osób, Kontrola prawidłowej techniki ćwiczeń i bezpieczeństwa, Informowanie o promocjach i produktach, Aktywne wspieranie działań na social media. Doświadczenie w pracy jako...

Trener Personalny

Prowadzenie treningów indywidualnych i grupowych. Rozwijanie relacji z klientami i pozyskiwanie nowych. Zapewnienie bezpieczeństwa i właściwej techniki ćwiczeń. Promocja produktów i usług. Obsługa mediów społecznościowych. Wykształcenie kierunkowe lub odpowiednie certyfikaty....