Praca: Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych


URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor/inspektor/główny specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0636
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi na roboty, usługi i dostawy realizowanymi zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych (Pzp) i Regulaminem Zamówień Publicznych, 2) przygotowywanie umów o zamówienie publiczne, 3) udział w pracach Komisji Przetargowej, 4) prowadzenie pełnej ewidencji prowadzonych postępowań i rejestrów, 5) sporządzanie protokołów postępowań o udzielnie zamówień publicznych, 6) sporządzanie sprawozdań (z wyłączeniem księgowo - budżetowych) przewidzianych ustawą Pzp i Regulaminem Zamówień Publicznych, 7) wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w równoważnym systemie czasu pracy. Praca na podstawie umowy na czas określony do 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Pracodawca wypłaca dodatki stażowe, nagrody jubileuszowe, kwartalne nagrody uznaniowe, "wczasy pod gruszą".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- wyższe (staż pracy nie jest wymagany) lub wykształcenie średnie i minimum 3 lata stażu pracy. Wymagana pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: 1) preferowane doświadczenie na stanowisku dot. zamówień publicznych, 2) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, 3) zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielność, rzetelność, obowiązkowość i dokładność, terminowość, odporność na stres i pracę pod presją czasu, 4) umiejętności analityczne, pracy w zespole, komunikatywność, otwartość na zmiany i poszerzanie wiedzy, wysoka kultura osobista, 5) kompetencje cyfrowe - dobra obsługa komputera oraz oprogramowania komputerowego - edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, oprogramowanie obiegu dokumentów, systemy związane z obsługą elektronicznych zamówień publicznych (np. e-Zamówienia), znajomość nomenklatury i przepisów związanych z dokumentami elektronicznymi i podpisami elektronicznymi oraz narzędzi związanych z ich obsługą, 6) mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego. Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. zamówień publicznych

Do podstawowych obowiązków należy w szczególności: przygotowywanie projektu planu zamówień publicznych na dany rok budżetowy, kwalifikowanie wydatków zgodnie z przepisami prawa oraz określanie możliwych trybów udzielania zamówień publicznych, prowadzenie rejestru zamówień...

Specjalista ds. zamówień publicznych/radca prawny

a)prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia; b)przygotowywanie dokumentacji postępowań (m.in. SIWZ, ogłoszenie, protokoły, projekty umów, korespondencja itp.);c)analizowanie i opiniowanie wniosków o udzielenie zamówień;d)udział w wyborze wykonawcy;e)udział w pracach komisji...

Starszy Specjalista ds. zamówień publicznych w Wydziale Monitorowania, Planowania i Sprawozdawczości

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: pozyskiwanie i optymalizację danych z obszaru zamówień publicznych dla całej organizacji, zbieranie danych od komórek organizacyjnych i przygotowywanie planu postępowań oraz jego aktualizacji, konsultowanie pozyskanych danych z obszaru...


Mechanik Agregatów Chłodniczych

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Naprawa agregatów chłodniczych w pojazdach ciężarowych Diagnostyka Wykonywanie przeglądów Nasze oczekiwania: Doświadczenie w naprawie agregatów chłodniczych lub napraw klimatyzacji w pojazdach samochodowych Prawo...

Robotnik budowlany wykwalifikowany

Szukamy kandydata, który charakteryzuje się: Gotowością wykonywania różnorodnych prac budowlanych Doświadczeniem zawodowym w wykonywaniu prac budowlanych - mile widziane Dobrą organizacją pracy Zaangażowaniem w powierzone obowiązki Dyspozycyjnością, praca w delegacji Ważnym prawem...

Specjalista ds. części / Magazynier

Zakres obowiązków: Obsługa Klienta zewnętrznego jak i wewnętrznego w zakresie sprzedaży części zamiennych Realizacja planów sprzedaży firmy Prowadzenie gospodarki magazynowej według odpowiednich procedur Współpraca z działem serwisu w zakresie doboru i sprzedaży części zamiennych i...

Kierownik Działu Realizacji Umów IT

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: nadzorowanie i koordynowanie postępowań zakupowych, w tym zamówień publicznych, weryfikacja dokumentacji zakupowej, w tym opisu przedmiotu zamówienia i warunków realizacji umów, zapewnienie zgodności procesów zakupowych z przepisami prawa...