Praca: Starszy specjalista


Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 154318

Warunki pracy


  • Praca o charakterze administracyjno - biurowym w siedzibie urzędu;
  • Praca wykonywana w warunkach normalnych. Obsługa urządzeń biurowych, praca biurowa, w systemie jednozmianowym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie);
  • Stanowisko pracy nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • Pomieszczenie biurowe znajduje się na pierwszym pietrze budynku, budynek nie posiada windy, posiada bariery architektoniczne dla osób niepełnosprawnych. Tylko wejście do budynku przystosowane do osób niepełnosprawnych (podjazd).

Zakres zadań

  • prowadzenie czynności kancelaryjno- biurowych w zakresie obsługi kadrowej policjantów i pracowników cywilnych związanej z przebiegiem służby i pracy
  • opracowywanie projektów decyzji, rozkazów i regulaminów wydawanych przez Komendanta w sprawach osobowych i szkoleniowych jednostki
  • organizowanie i koordynowanie działań dotyczących szkoleń i doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników Policji – rozpoznawanie potrzeb, planowanie i organizowanie
  • sporządzanie zapotrzebowania na szkolenie zawodowe i szkolenia z zakresu doskonalenia zawodowego
  • kierowanie do szkół resortowych na kursy i szkolenia zawodowe łącznie z wymaganą dokumentacją
  • sporządzanie planów doskonalenia zawodowego i nadzorowanie przygotowania programów przedsięwzięć ujętych w planie oraz zapewnienie realizacji ich poprawnego wykonania
  • sporządzanie sprawozdań o sposobie realizacji zajęć ujętych w planach doskonalenia zawodowego lokalnego w miejscu pełnienia służby
  • koordynowanie i nadzór nad poprawnością zadań związanych z organizowaniem wyszkolenia strzeleckiego i wychowania fizycznego
  • sporządzanie planów urlopów wypoczynkowych policjantów i pracowników cywilnych
  • prowadzenie rejestru kart urlopowych
  • prowadzenie ewidencji wykorzystania urlopów, oraz absencji chorobowej policjantów
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników cywilnych
  • rejestracja zwolnień lekarskich i ich przechowywanie
  • prowadzenie kart kar i wyróżnień
  • sporządzanie list obecności
  • opracowywanie i przygotowanie projektów decyzji KPP w sprawach osobowych
  • wnioski i rozkazy personalne policjantów i pracowników cywilnych
  • wnioski o zabezpieczenie środków finansowych na awanse policjantów na wyższe stanowiska służbowe oraz podwyższenie dodatków
  • wnioski o mianowanie na stopień policyjny
  • wnioski o nadanie orderu- odznaczenia: Brązowy Krzyż Zasługi, za Długoletnia Służbę, zasłużony Policjant, za Zasługi dla Obronności kraju, za Zasługi do Policji
  • stosownej dokumentacji dot. nawiązania, zmiany i rozwiązania stosunku pracy: sporządzanie „umów o pracę”, „umów o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy”, „zmiany warunków umowy o pracę”
  • codzienna obsługa Systemu Kompleksowej Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu KADRA w zakresie funkcjonalności KARTOTEKI OSOBOWEJ i ABSENCYJNEJ oraz Rejestracji Czasu Pracy (RCP)
  • prowadzenie dokumentacji osobowej policjantów i pracowników cywilnych
  • prowadzenie i aktualizacja akt osobowych policjantów i pracowników cywilnych
  • egzekwowanie terminowego przygotowania opinii służbowej, a także przebiegu adaptacji zawodowej policjantów w służbie przygotowawczej
  • organizowanie i prowadzenie działań w zakresie postępowań kwalifikacyjnych w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji
  • aktualizowanie systemu „KADRA: w zakresie danych dotyczących policjantów i pracowników Komendy
  • koordynowanie przebiegu staży odbywających przez absolwentów szkół
  • realizacja zadań związanych z polityką Antymobbingową Komendy Powiatowej Policji w Grodzisku Wlkp.
  • realizacja zadań związanych z wydawaniem, przyjmowaniem do depozytu i wymianą legitymacji służbowych
  • sporządzanie miesięcznych, półrocznych i rocznych meldunków statystycznych o stanie Kadr
  • realizacja zadań w zakresie zagrożeń mobilizacyjno – obronnych ( reklamowanie, rezerwy osobowe, regulamin, etat)
  • sporządzanie dokumentów służbowych i pism dot. współpracy z MSW, pism dot. pionu kadrowego zleconych przez przełożonych i przez KWP w Poznaniu
  • współpraca z wydziałem Kadr Szkolenia KWP w Poznaniu oraz komórkami organizacyjnymi Komedy w zakresie spraw kadrowych i szkoleniowych
  • przestrzeganie przepisów i norm zawartych w stosowanych aktach prawnych w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, przepisów BHP i ppoż. oraz regulaminu pracy
  • archiwizacja dokumentów
  • informowanie przełożonych o stwierdzonych nieprawidłowościach i uchybieniach
  • zastępstwo Specjalisty Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy w dziale personalnym (kadrowym)
  • wiedza specjalistyczna, która warunkuje odpowiedni poziom merytoryczny realizowanych zadań
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, mile widziana znajomość aktów normatywnych z zakresu prawa policyjnego (m.in. prawa i obowiązki funkcjonariuszy Policji)
  • biegła obsługa komputera i pakietu biurowego Office lub OpenOffice
  • sumienność
  • samodzielność
  • dobra organizacja pracy
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli się urodziła się przez 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • przeszkolenie z zakresu „Ochrony Informacji Niejawnych”
APLIKUJ TERAZ

Starszy doradca do spraw zatrudnienia/doradca do spraw zatrudnienia/młodszy doradca do spraw zatrudnienia

1. Obsługa klientów Sądeckiego Urzędu Pracy,2. Realizacja zadań z zakresu pośrednictwa pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowymi warunkami realizacji oraz wytycznymi i obowiązującymi procedurami w tym zakresie, w szczególności:a. udzielanie pomocy bezrobotnym,...

Doradca ds. zatrudnienia

1.Realizowanie pośrednictwa pracy2.Przygotowanie IPD i monitorowanie jego realizacji. 3.Współpraca z gminami w zakresie upowszechniania ofert pracy oraz informacji o wolnych miejscach pracy, informacji dotyczących form pomocy określonych w ustawie oraz realizacji wobec długotrwale...

Doradca do spraw zatrudnienia

Pełna treść ogłoszenia o pracę wraz ze szczegółowym zakresem obowiązków dostępna jest na tablicy ogłoszeń w siedzibie PUP oraz na stronie BIP Urzędu w zakładce "praca w urzędzie" pod adresem: https://bip.pup.srem.pl/wiadomosci/3790/wiadomosc/491607/doradca_do_spraw_zatrudnienia...


Specjalista ds. księgowych

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i posiadasz doświadczenie w księgowości, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. księgowych w Kwesturze Dziale Księgowości...

Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Asystent / Asystentka Działu Zakupu

Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...

Kierownik Działu

Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów. Nasze wymagania doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w...