Praca: Starszy specjalista


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 154195

Warunki pracy


  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze w budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
  • Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).

Zakres zadań

  • kontroluje pod względem formalnym i merytorycznym dokumenty księgowe ewidencjonowane na kontach dochodów budżetowych w zakresie należności i dochodów,
  • uzgadnia ewidencję należności oraz wpływów dochodów budżetowych
  • kontroluje pod względem formalnym i merytorycznym dokumenty księgowe ewidencjonowane na kontach funduszy pozabudżetowych
  • wystawia i księguje faktury VAT sprzedaży oraz ewidencjonuje podatek VAT naliczony w zakresie refakturowanych wydatków,
  • monitoruje należności i na bieżąco przeprowadza analizy terminowości ich spłat,
  • przygotowuje, w porozumieniu z Głównym Księgowym i komórkami organizacyjnymi Urzędu, projekty planów finansowych (rocznych i wieloletnich) dochodów w zakresie należności, w oparciu o obowiązującą klasyfikację budżetową,
  • prowadzi kasę dla pracowników Urzędu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze księgowości lub rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość ustawy o rachunkowości
  • znajomość ustawy Ordynacja Podatkowa
  • znajomość KPA
  • umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
  • umiejętność analitycznego myślenia - poziom przeciętny
  • umiejętność współpracy w zespole - poziom przeciętny
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. księgowych

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i posiadasz doświadczenie w księgowości, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. księgowych w Kwesturze Dziale Księgowości...

Referent / Specjalista w Dziale Księgowości 

referenta/specjalisty w Dziale Księgowości CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych, rzetelne prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z ewidencją dokumentów księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, uzgadnianie i...

Specjalista administracyjno-księgowy

Zadania: Rozliczanie kontrahentów i urzędów Kontrola płatności i wyciągów bankowych Obsługa dokumentacji księgowej (faktury, zaliczki, korekty, wezwania) Analiza kosztów stałych i zgodności z umowami Ewidencjonowanie środków trwałych i wyposażenia Tworzenie raportów i sprawozdań...


Specjalista ds. księgowych

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i posiadasz doświadczenie w księgowości, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. księgowych w Kwesturze Dziale Księgowości...

Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Asystent / Asystentka Działu Zakupu

Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...

Kierownik Działu

Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów. Nasze wymagania doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w...