Praca: Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 10105801, z dnia 2025-08-07

Klient portalu Praca.pl

Lider Zespołu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem konsultantów – motywowanie, wsparcie i monitorowanie wyników,
  • Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych i efektywnościowych,
  • Udział w rekrutacji oraz wdrażaniu nowych członków zespołu,
  • Prowadzenie regularnych rozmów rozwojowych i udzielanie informacji zwrotnej,
  • Współpraca z działami wspierającymi i dbałość o sprawną komunikację.

Wymagania

  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego na poziomie min. B2,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (min. 2 lata w środowisku biurowym),
  • Wysoka kultura osobista i umiejętność pracy z ludźmi,
  • Znajomość narzędzi MS Office i myślenie analityczne,
  • Samodzielność, inicjatywa i nastawienie na rozwój.

Oferujemy

  • System premiowy uzależniony od wyników (do 10% wynagrodzenia),
  • Prywatną opiekę medyczną i wsparcie psychologiczne,
  • Kartę sportową i programy prozdrowotne,
  • Szkolenia rozwojowe oraz międzynarodowe możliwości współpracy,
  • Pakiet benefitów – dofinansowanie okularów, wypoczynku, vouchery i więcej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...

Team Leader with German

Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes....

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...


Senior Super User (WMS)

YOUR ROLE Do you have experience in IT? Well, you may be the IT Professional (Senior Super User) we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Support during implementation of the WMS system in the warehouse; Providing IT support for end users of the WMS system (advise, problem-solving); Provide...

Control Room Supervisor

YOUR ROLE Do you have leadership skills to work and communicate with the team? Are you skilled in management and planning of Inbound and Outbound processes in the Warehouse? Well, you may be the individual we are looking for. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Organizing, supporting and controlling the...

Cieśla - Monter szalunków

Twój zakres obowiązków Montaż i demontaż różnych systemów szalunkowych. Stosowanie dokumentacji technicznej do budowania konstrukcji systemowych. Nasze oczekiwania Rok doświadczenia w pracach szalunkowych. Znajomość języka niemieckiego jako atut. Prawo jazdy kategorii B.

Operator maszyn (k/m)

Twoje zadania obsługa maszyn produkcyjnych różnego typu, praca w czystych, spokojnych warunkach, bez czynników szkodliwych. Twoje kwalifikacje mile widziane doświadczenie w obszarze produkcji, ale nie jest to warunek konieczny, chęć do pracy oraz zaangażowanie.