Praca: Geodeta


STAROSTWO POWIATOWE W SZAMOTUŁACH
Geodeta
Miejsce pracy: Szamotuły
Numer: StPr/25/0514
OBOWIĄZKI:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań będących w zakresie działania Referatu Ewidencji Gruntów i Budynków Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru, a w szczególności:- prowadzenie spraw wpływających i podejmowanych z urzędu, dotyczących aktualizacji operatu ewidencyjnego,- aktualizowanie informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków, w tym w bazie danych ewidencji gruntów i budynków, z urzędu lub na wniosek osób, organów i jednostek organizacyjnych,- aktualizowanie bazy danych rejestru cen nieruchomości,- przeprowadzanie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu ewidencji gruntów i budynków,- prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywaniem i prowadzeniem map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości,- monitorowanie aktów normatywnych generujących zmiany danych ewidencyjnych,- utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności, tj. zgodności z dostępnymi dla organu dokumentami i materiałami żródłowymi,- zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych,- prowadzenie rejestru akt stanowiska pracy,- przekazywanie akt stanowiska pracy podlegających archiwizacji na zasadach okreslonych przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach do archiwum zakładowego.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:Praca w pomieszczeniach biurowych, ma charakter indywidualny, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi. Stanowisko związane z pracą przy komputerze. Pomieszczenie pracy niedostosowane dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja i kartografia
Uprawnienia: mile widziane uprawnienia geodezyjne
Uprawnienia: praca w zespole


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe o kierunku geodezja i kartografia,2)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,3)bardzo dobra znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami, a w szczególności działu III oraz przepisów wykonawczych do tego działu,4)posiadanie obywatelstwa polskiego,5)posiadania stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,6)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,7)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,8)cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe: 1) doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub rządowej,2. posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne,3) znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego, planowania i zagospodarowania przestrzennego, ksiąg wieczystych i hipoteki, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, lasów oraz kodeksu postępowania administracyjnego,4) znajomość obsługi Systemu Informacji Przestrzennej GEO-INFO 7,5) kursy i/lub szkolenia z zakresu spraw związanych z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków,6) doświadczenie zawodowe w obsłudze innych aplikacji do prowadzenia baz danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, takich jak EWMAPA, Ewid 2007 itp.,7) umiejetność argumentacji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów,8) zaangażowanie, kreatywność oraz umiejetność pracy w zespole,9) systematyczność, dokładność, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Szamotuły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor/inspektor ds. planowania przestrzennego

Szczegółowy zakres obwiązków zawarty w ogłoszeniu o pracę w zakładce "oferty pracy" na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Tarczynie.Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres ul. Stępkowskiego 17 05-555 Tarczyn do dnia...

Podinspektor w wydziale geodezji, kartografii, katastru i gosp. nier.

Zakres obowiązków został określony w ogłoszeniu o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Sztumie pod adresem https://bip.powiatsztumski.pl/1319.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: komunikatywność i...

Podinspektor - wydział geodezji i gospodarki nieruchomościami; zespół ds. gospodarki nieruchomościami

Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku:a) prowadzenie postępowań w zakresie gospodarowania zasobem nieruchomości PowiatuNowodworskiego oraz Skarbu Państwa;b) przygotowywanie projektów umów najmu, dzierżawy, użyczenia, kompletowaniedokumentów do ustanowienia służebności;c)...


Starszy Audytor

Twój zakres obowiązków: Badanie działalności firmy poprzez samodzielne przeprowadzanie audytów wewnętrznych oraz projektów doradczych dotyczących obszarów biznesowych w organizacji. Ocena ryzyk(a) nieosiągnięcia strategicznych celów biznesowych przypisanych do audytowanych obszarów....

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Prowadzenie umów oraz bieżąca obsługa spraw związanych z obsługą parkingów PKP Mobility, Przygotowanie danych wyjściowych do postepowań o udzielenie zamówień w oparciu o Instrukcję udzielania zamówień w PKP S.A., Bieżąca...

Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Obsługi Organów Spółki

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Przygotowywanie materiałów na posiedzenia Zarządu i RN, Przygotowywanie projektów protokołów z posiedzeń Zarządu i RN, Przekazywanie do właściwego Ministra dokumentacji korporacyjnej związanej z pełnieniem nadzoru nad spółkami z...

Młodszy wychowawca

Zapewnienie dziecku opieki i wychowania zgodnie z obowiązującymi standardami. Organizowanie pracy w Placówce, pracy indywidualnej z dzieckiem oraz kierowanie procesem wychowawczym dziecka. Realizowanie zadań wynikających z planu pomocy dziecku. Utrzymywanie kontaktów z rodzinami wychowanków,...