Praca: Referent


Ogłoszenie numer: 10119260, z dnia 2025-08-21

ZESPÓŁ SZKÓŁ W KOSTOMŁOTACH DRUGICH

Referent

Miejsce pracy: Kostomłoty Drugie

Nr Ref.: StPr/25/0992

 

Opis stanowiska

  • Obsługa interesantów, udzielanie informacji, wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych, przyjmowanie korespondencji zgodnie z instrukcją kancelaryjną, rejestrowanie pism wchodzących i wychodzących.
  • Dokonywanie czynności związanych z prowadzeniem wszelkich spraw kadrowych zatrudnionych, w tym:
    • sprawy związane z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, obsługą kadrową pracowników, prowadzenie akt osobowych i archiwizacja
    • prowadzenie ewidencji czasu pracy
    •  wydawanie skierowań na badania profilaktyczne i kontrolowanie terminów ważności tych badań
    • przygotowywanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia, dodatków, przyznaniem nagrody, urlopu, odprawy itp.
  • Prowadzenie księgi uczniów i księgi ewidencji uczniów.
  • Sporządzanie sprawozdawczości SIO zgodnie

Wymagania

  • Wymagania konieczne:
    • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
    • Uprawnienia: doświadczenie zawodowe na w/w stanowisku
  • Wymagania inne:
    • Dobra znajomość przepisów Prawa Oświatowego i Kodeksu Pracy
    • Znajomość zagadnień kadrowych
    • Znajomość Prawa Pracy oraz praktycznego ich stosowania
    • Znajomość przepisów ustaw o pracownikach samorządowych oraz rozporządzeń Rady Ministrów w sprawie zasad zatrudniania i wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu

Oferujemy

  • Miejsce pracy: Kostomłoty Drugie
  • Rodzaj umowy: umowa o pracę w zastępstwie
  • Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Referent ds. gospodarki przestrzennej

1. Prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego. 2. Wykonywanie prac związanych z opracowywaniem planów miejscowych, planu ogólnego.3. Prowadzenie rejestru planów miejscowych.4. Wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz...

Referent ubezpieczeń k/m

− Obsługa stanowiska informacji w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych rolników,− Podejmowanie działań mających na celu dochodzenie należności,− Analiza akt ubezpieczonych,− Prowadzenie korespondencji związanej z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku pracy,−...

Młodszy referent w wydziale geodezji

Rozpatrywanie spraw objętych właściwością rzeczową Starosty w zakresie: 1) wprowadzenia zmian danych objętych ewidencją gruntów i budynków na podstawie odpisów prawomocnych decyzji administracyjnych, orzeczeń sądowych oraz aktów notarialnych i innych dokumentów, 2) wydawanie wypisów...


Kierownik / Kierowniczka Działu Handlowego

Opis stanowiska: Aktywne zarządzanie: Szukamy lidera z pasją do sprzedaży, który nie boi się wziąć sprawy w swoje ręce. Będziesz nie tylko zarządzać 3-4-osobowym zespołem specjalistów, ale także aktywnie poszukiwać nowych klientów i rynków B2B. Partner dla zarządu: Zyskasz realny...

Kierownik / Kierowniczka Działu Handlowego

Opis stanowiska: Aktywne zarządzanie: Szukamy lidera z pasją do sprzedaży, który nie boi się wziąć sprawy w swoje ręce. Będziesz nie tylko zarządzać 3-4-osobowym zespołem specjalistów, ale także aktywnie poszukiwać nowych klientów i rynków B2B. Partner dla zarządu: Zyskasz realny...

Kierownik / Kierowniczka Działu Handlowego

Opis stanowiska: Aktywne zarządzanie: Szukamy lidera z pasją do sprzedaży, który nie boi się wziąć sprawy w swoje ręce. Będziesz nie tylko zarządzać 3-4-osobowym zespołem specjalistów, ale także aktywnie poszukiwać nowych klientów i rynków B2B. Partner dla zarządu: Zyskasz realny...

Kierownik / Kierowniczka Działu Handlowego

Opis stanowiska: Aktywne zarządzanie: Szukamy lidera z pasją do sprzedaży, który nie boi się wziąć sprawy w swoje ręce. Będziesz nie tylko zarządzać 3-4-osobowym zespołem specjalistów, ale także aktywnie poszukiwać nowych klientów i rynków B2B. Partner dla zarządu: Zyskasz realny...