Praca: Referent - inspektor


Urząd Miasta Sieradza
Referent - inspektor
Miejsce pracy: Sieradz
Numer: StPr/25/0593
OBOWIĄZKI:
pełny zakres obowiązków zawarty jest w Zarządzeniu nr 194/2025 Prezydenta Miasta Sieradza z dnia 17.07.2025 r. w sprawie wszczęcia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Sieradza oraz Zarządzeniu nr 195/2025 Prezydenta Miasta Sieradza z dnia 17.07.2025 r. w sprawie wszczęcia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Sieradza opublikowanych na stronie BIP: www.umsieradz.finn.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Finanse
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia/ Ekonomiczne
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Zarządzanie
Uprawnienia: obsługa komputera - excel, word
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Zarządzeniu 194/2025 PMS z dn. 17.07.2025 wymóg "w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem czynności w obszarze podatków lub innych danin publicznych"Praca na czas określony: umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcyGodzina zakończenia pracy: 15:30Minimum dwuletni staż pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe związane z wykonywaniem czynności w obszarze podatków lub innych danin publicznych

Miejsce pracy:

Sieradz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sieradzu

APLIKUJ TERAZ

Referent ds. ewidencji i świadczeń / referent ds. rejestracjiw dziale ewidencji i świadczeń

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Obsługa bezrobotnych z prawem, bez prawa do zasiłku oraz poszukujących pracy:- wydawanie decyzji o przyznaniu bądź utracie statusu bezrobotnego oraz prawa do świadczeń z tytułu bezrobocia,- zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego...

Referent w referacie organizacyjnym

1) Zapewnienie obsługi organizacyjnej oraz sprawy kancelaryjne Urzędu. 2) Wykonywanie zadań archiwisty, prowadzenie archiwum zakładowego. 3) Realizacja zadań z zakresu obsługi administracyjnej Rady Gminy i jej komisji. 4) Prowadzenie spraw osobowych pracowników (kadry). 5) Prowadzenie...

Młodszy referent/referent/podinspektor/starszy specjalista/inspektor w referacie gospodarki odpadami komunalnymi wydziału gospodarki komunalnej i środowiska

- kontrola przestrzegania i stosowania przepisów oraz realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi przez przedsiębiorców, mieszkańców i właścicieli nieruchomości,- prowadzenie rejestru działalności...


Dyrektor Filii

Zakres obowiązków: Realizacja wyznaczonych celów budżetowych w zakresie obrotu złomem Nadzór nad ciągłością pracy maszyn i urządzeń filii Zarządzanie podległym zespołem pracowników Nadzór administracyjny filii Nawiązywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami Kształtowanie...

Spedytor promowy

Zadania: Kompleksowa obsługa rezerwacji promowych Współpraca z armatorami promowymi Budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami Pozyskiwanie klientów i składanie ofert handlowych Aktywna współpraca z działem spedycji drogowej i innymi działami Wymagania: Wykształcenie...

Kierowca C+E z HDS

Zadania: Prowadzenie pojazdów oddziału przeznaczonych do transportu złomu Rozładunek i załadunek kontenerów Lokalny charakter pracy (codzienne wyjazdy i przyjazdy do filii) Transport krajowy / stałe trasy Weekendy w domu Wymagania: Prawo jazdy kategorii C + E Uprawnienia do obsługi HDS...

Kierowca C+E z HDS

Zadania: Prowadzenie pojazdów oddziału przeznaczonych do transportu złomu Rozładunek i załadunek kontenerów Lokalny charakter pracy (codzienne wyjazdy i przyjazdy do filii) Transport krajowy / stałe trasy Weekendy w domu Wymagania: Prawo jazdy kategorii C + E Uprawnienia do obsługi HDS...