Praca: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim


Ogłoszenie numer: 10129982, z dnia 2025-08-17

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Gdańsk

 

Opis stanowiska

  • Współpraca i pomoc klientom w obszarze programów motywacyjnych,
  • Zarządzanie komunikacją z kluczowymi partnerami klientów,
  • Szerokie wsparcie dla partnerów za pośrednictwem e-maili,
  • Rozwiązywanie zapytań dotyczących obliczeń, płatności, wypłat,
  • Rejestracja i wdrażanie partnerów wg kryteriów kwalifikacji klienta,
  • Obsługa procesu płatności, w tym obliczenia zysków i uzgadnianie danych finansowych.

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i niemieckiego (co najmniej B2),
  • Zainteresowanie technologią i szybkie przyswajanie nowych informacji,
  • Doświadczenie w uzgadnianiu danych księgowych,
  • Zaawansowana umiejętność obsługi komputera,
  • Analiza numeryczna i logiczne myślenie,
  • Precyzja i dbałość o szczegóły,
  • Profesjonalizm w pisaniu e-maili,
  • Dyskrecja w obchodzeniu się z informacjami poufnymi,
  • Skuteczność w dotrzymywaniu terminów,
  • Umiejętność pracy zespołowej,
  • Silne zdolności w budowaniu relacji z klientami.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet świadczeń (m.in. opieka zdrowotna, ubezpieczenie, karta multisportowa),
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego,
  • Prace zmianową od 01:00 do 09:00.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego - z j. francuskim i angielskim

Codzienna praca w wsparciu technicznym (telefon, e-mail, czat) Skuteczne rozwiązywanie problemów technicznych dla klientów Utrzymanie wysokiej satysfakcji klienta w każdej interakcji Współpraca z zespołami wyższego poziomu w celu rozwiązywania złożonych problemów Płynna znajomość...

Doradca telefoniczny z j. niemieckim

Telefonicznie umawianie spotkań. Wsparcie działu sprzedaży. Utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy. Łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Umiejętność organizowania pracy. Zaangażowanie. Znajomość pakietu Microsoft Office.


Kierowca - Operator pojazdu ssąco-płuczącego WUKO

Prowadzenie pojazdów ciężarowych – WUKO, ciągnik siodłowy z naczepą Czyszczenie, udrażnianie sieci kanalizacyjnej i przepompowni ścieków Usuwanie awarii i zatorów w rurociągach Obsługa zabudowy specjalistycznej zamontowanej na samochodzie do czyszczenia kanalizacji Konserwacja,...

Pracownik laboratorium

Pobieranie próbek i przeprowadzanie badań laboratoryjnych Analiza wyników badań oraz ich interpretacja Obsługa programów komputerowych do analizy wyników Przestrzeganie normy PN-EN ISO oraz zasad Systemu Zarządzania Laboratorium Współpraca z innymi działami firmy w zakresie ochrony...

Stolarz

Obróbka drewna, okuwanie wyrobów stolarskich. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Wymagania inne: wymagane:wykształcenie zasadnicze zawodowe,mile widziany staż pracy, mile widziane doświadczenie w zakresie prac stolarskichpożądane: zaangażowanie, chęć nauki, praca...

Lakiernik

Prace lakiernicze przy produkcji drzwi wewnętrznych i pokrewne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: wymagane:wykształcenie min. średnie, mile widziany staż pracy, mile widziane doświadczenie w zakresie prac lakierniczychdokładność, precyzyjność,...