Praca: Organizator grup tanecznych


Chełmski Dom Kultury
Organizator grup tanecznych
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1479
OBOWIĄZKI:
Organizacja i koordynacja pracy form artystycznych Chełmskiego Domu Kultury.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Animator kultury (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Animacja i metody pracy z dziecmi, młodzieżą oraz seniorami
Uprawnienia: Kreatywne podejście do zadań oraz elastyczność w rozwiązywaniu problemów
Uprawnienia: dyspozycyjność i umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Mile widziane wykształcenie w zakresie animacji kultury.Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY: - osobisty: Pl. Tysiąclecia Państwa Polskiego 1, 22-100 Chełm- telefoniczny: 82 563 02 65.

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

APLIKUJ TERAZ


Pracownik produkcji słodyczy

Opis stanowiska Praca przy taśmie przy produkcji słodyczy - czekoladek Pakowanie / układanie towaru do opakowań Proste prace pomocnicze Wymagania stanowiska Gotowość do pracy na pełen etat w systemie 2-zmianowym Znajomość języka oraz doświadczenie nie są wymagane

Ekspert w Sieci Sprzedaży

Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...

Ekspert w Sieci Sprzedaży

Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...

Ekspert w Sieci Sprzedaży

Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji Realizacja celów sprzedażowych Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi Operacyjna obsługa Klientów detalicznych,...