1.Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:a)sprawy dotyczące pozwoleń na budowę,b)sprawy dotyczące zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,c)sprawy dotyczące zgłoszeń i pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego,d)sprawy dotyczące zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.2.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa).3.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.4W zakresie ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej prowadzenie sprawozdawczości statystycznej o ruchu budowlanym przekazywane do Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.5.Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz powierzonych przez Starostę.6.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi funkcjonującymi na obszarze powiatu, organu samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej właściwymi do załatwiania spraw.7.Bieżące przyjmowanie wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyczerpujących wyjaśnień ustnie lub pisemnie.8.Prowadzenie rejestru załatwionych spraw, przechowywanie akt, oraz ich właściwa archiwizacja.9.Przyjmowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych rejestrowanych w Wydziale.10.Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych. 11.Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.12.Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.13.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.Oferta pracy powinna zawierać:1.List motywacyjny.2.Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4.Kopie świadectw pracy (jeśli kandydat posiada).5.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6.Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8.Oświadczenie dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).9.Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Wieluniu do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126, w terminie do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce: budownictwo lub architektura.2.Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.:a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.2.Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań.3.Umiejętność planowania i organizacji pracy.4.Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących.5.Znajomość przepisów z zakresu:a)ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;b)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;c)ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;f)rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane; g)Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.;h)Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.;i)Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Miejsce pracy:Wieluń
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 840 do 7 300 PLN