Praca: Specjalista do spraw kadr i płac


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Ostróda
Specjalista do spraw kadr i płac
Miejsce pracy: Ostróda
Numer: StPr/25/1017
OBOWIĄZKI:
1. Obsługa kadrowa i płacowa, prowadzenie akt osobowych pracowników, archiwizacja dokumentacji.2. Sporządzanie list płac. 3. Obliczanie zasiłków z tytułu choroby, macierzyństwa.4. Terminowe odprowadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych /PIT-y/ dla wszystkich pracowników i terminowe przekazywanie pracownikom i Urzędom Skarbowym.5. Obsługa programu Płatnik, zgłaszanie do ubezpieczeń ZUS i wyrejestrowywanie pracowników i zleceniobiorców, terminowe przekazywanie do ZUS deklaracji rozliczeniowej.6. Ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowychi innych nieobecności w pracy.7. Bieżąca znajomość wszystkich przepisów, instrukcji, zarządzeń dotyczących prowadzonego odcinka.8. Przygotowywanie umów pracowników zatrudnionych , świadectw pracy, dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.9. Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10. Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia.11. Nadzór nad lekarskimi badaniami lekarskimi i szkoleniami BHP;12. Przygotowanie zestawień pomocniczych i płacowych służących do analiz ekonomicznych i sprawozdań statystycznych.13. Sporządzanie dokumentacji związanej z przejściem pracowników na renty i emerytury.14. Prowadzenie na bieżąco rejestru absencji chorobowej i urlopów;15. Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;16. Prowadzenie rozliczeń składek na PPK, raportowanie i prowadzenie ewidencjiPPK.17. Sporządzenie sprawozdań GUS dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników.18. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika GOPS, nieujętychw powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki specjalisty ds. kadr i płac.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

I. WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie wyższe o kierunku ekonomicznym, administracyjnym lub pokrewne -posiadanie co najmniej 2 - letniej praktyki w zakresie objętym naborem.lub Wykształcenie średnie -posiadanie co najmniej 5- letniej praktyki w zakresie objętym naborem.2. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: kodeksu pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o pracowniczych planach kapitałowych.3. Znajomość programu Płatnik.4. Posiadanie obywatelstwa polskiego, poza obywatelami polskimi o zatrudnienie mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.7. Posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków specjalista ds. kadr i płac.8. Nieposzlakowana opinia.9. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.II. WYMAGANIA DODATKOWE1. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, klasyfikacji budżetowej.2. Znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenie dyrektywy 95/46WE3. Umiejętność redagowania oraz sporządzania pism i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (umowy o pracę, świadectwa pracy, zakresy obowiązków i innych).4. Umiejętność organizacji pracy własnej.5. Umiejętność pracy w zespole.6. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość, komunikatywność.Dodatkowym atutem będą:1. Doświadczenie pracy w ośrodku pomocy społecznej.2. Znajomość programu RESPONS (Kadry, Płace).

Miejsce pracy:

Ostróda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. kadr

prowadzenie akt personalnych pracowników, sporządzenie dokumentów dotyczących zatrudnienia, przebiegu zatrudnienia oraz zwalniania pracowników, rozliczanie czasu pracy pracowników, sporządzanie zestawień, raportów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia:...

Inspektor ds. Obsługi Kadrowej w Wydziale Kadr i Płac, w Referacie Spraw Osobowych

Zadania: Obsługa kadrowa pracowników Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: przygotowywanie dokumentacji z zakresu nawiązania, trwania, zmiany i zakończenia stosunku pracy oraz określanie uprawnień związanych ze stosunkiem pracy; zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych...

Specjalista do spraw kadr

Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych i świadectw pracy, naliczanie zasiłków wynikających z zatrudnienia, prowadzenie dodatkowych ewidencji pracowniczych, dokonywanie zgłoszeń do ZUS i PFRON, naliczanie PFRON....


Pracownik Hali

Twój zakres obowiązków rejestrowanie towaru w systemie gospodarki towarowej, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, profesjonalna obsługa klienta, udział w cyklicznych inwentaryzacjach. Nasze wymagania komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,...

Regionalny Doradca Kulinarny

Twój zakres obowiązków rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo kulinarne dedykowane Klientom z branży HoReCa, przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, wspieranie działań Doradców Klienta oraz KAM, rozwijanie oferty asortymentowej, dbanie o dobry wizerunek firmy. Nasze...

Pracownik sklepu medycznego / Konsultant medyczny

Profesjonalna obsługa klientów, identyfikacja ich potrzeb oraz pomoc w wyborze odpowiednich produktów. Realizacja wniosków o zaopatrzenie w wyroby medyczne. Utrzymywanie estetycznego wyglądu sklepu zgodnie ze standardami firmy. Koordynacja dokumentacji sprzedażowej i refundacyjnej....

Doradca / Doradczyni klienta

Jakie zadania na Ciebie czekają? aktywna sprzedaż produktów i usług, dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe przygotowywanie zamówień dla klienta i monitorowanie procesu ich realizacji...