Praca: Podinspektor/inspektor ds. administracyjnych


URZĄD GMINY MICHAŁOWICE
Podinspektor/inspektor ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Reguły
Numer: StPr/25/0720
OBOWIĄZKI:
1) współpraca z sołtysami i przewodniczącymi zarządów osiedli w zakresie utrzymania budynków świetlic. 2) zadania związane z obsługą administracyjną i techniczną budynku Urzędu Gminy w Regułach, budynku użyteczności publicznej przy ul. Raszyńskiej 34 w Michałowicach oraz w budynkach świetlic wiejskich i osiedlowych dotyczące w szczególności: a) bieżącej konserwacji, drobnych napraw i przeglądów technicznych,b) współpraca z Referatem Inwestycji i Remontów, w sprawach dotyczących prawidłowego funkcjonowania ww. budynków oraz zgłaszanie wszelkich usterek i nieprawidłowości, c) zgłaszania Referatowi Inwestycji i Remontów konieczności wykonania robót budowlanych, wymagających pozwolenia na budowę lub zgłoszenia do organu administracji architektoniczno-budowlanej w tym konieczności przeprowadzania większych remontów ww. budynków. 3) zlecanie bieżących prac naprawczych i konserwacyjnych na zainstalowanych instalacjach i urządzeniach w budynku Urzędu Gminy w Regułach, budynku użyteczności publicznej przy ul. Raszyńskiej 34 oraz w budynkach świetlic wiejskich i osiedlowych, a zwłaszcza:a) utrzymywanie w pełni sprawności wszystkich instalacji, b) dokonywanie przeglądów ww. instalacji zakończonych protokołem z pominięciem instalacji bądź urządzeń będących na gwarancji producenta,c) realizacja zaleceń pokontrolnych wynikających z przeprowadzonych konserwacji i przeglądów, d) zapewnienie stałego dyżuru konserwatora na terenie obiektów, e) usuwanie powstałych awarii i usterek w obiektach, f) dokonywanie drobnych prac remontowo budowlanych z wyłączeniem tych wymagających specjalistycznej wiedzy technicznej co do stosowanych technologii i rozwiązań.4) przygotowywanie zamówień oraz umów wynikających z realizacji zadań przez Referat Organizacyjno-Administracyjny, jak również przygotowywanie postępowań i zapytań ofertowych w tym stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice.5) prowadzenie nadzoru nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem prac przez Wykonawców, realizujących usługi wynikające z zakresu zadań Referatu Organizacyjno-Administracyjnego w tym stałej obsługi technicznej budynków Gminy Michałowice.6) bieżący nadzór przebiegu realizacji zleconych usług i robót, udział w odbiorach, ewidencjonowanie poniesionych wydatków dla poszczególnych zadań ujętych w planie budżetu, sprawdzanie dokumentacji powykonawczej, weryfikacja poniesionych kosztów. 7) prowadzenie kontroli merytorycznej dowodów księgowych zgodnie z przepisami wewnętrznymi zarządzonymi przez Wójta Gminy.8) wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarza i Kierownika Referatu Organizacyjno-Administracyjnego na zasadach określonych w Kodeksie Pracy.Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00.Aplikacja online pod linkiem: https://bip.michalowice.pl/urzad-gminy/oferty-pracy/praca-w-urzedzie/oferty-pracy/ka2110292025,p1530977401
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia- wyższe. Wymagania niezbędne:1) min. 3 letni staż pracy w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej,2) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, a w szczególności ustaw: prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego, o finansach publicznych,3) prawo jazdy kat. B,4) posiadanie samochodu z możliwością wykorzystania do celów służbowych.Wymagania dodatkowe:1) bardzo dobra obsługa komputera MS Office,2) zaangażowanie w wykonywaną pracę, rzetelność, obowiązkowość i dokładność,3) dyspozycyjność,4) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,5) terminowość.Oferta przeznaczona zarówno dla osób pełnosprawnych, jak i dla osób posiadających orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Miejsce pracy:

Reguły


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. legalizacji pobytu i administracji

Twoje główne zadania Obsługa procesów legalizacji pracy i pobytu cudzoziemców Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów administracyjnych Prowadzenie postępowań administracyjnych i raportowanie Wsparcie działu kadrowego i klientów w sprawach legalizacyjnych Wymagania Znajomość prawa...

Administrator ds. funduszu alimentacyjnego

Wydawanie i kompetowanie wniosków niezbędnych do ustalania prawa do świadczeń z Funduszu Alimentacyjnego oraz świadczeń rodzinnych.Prowadzenie postępowań w sprawie przyznawania świadczeń nienależnie pobranych.Prowadzenie działań wobec dłuzników alimentacyjnych. Wymagania konieczne:...

Urzędnik ds obsługi rad dzielnic i komisji rady miasta

Szczegóły: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-biura-rady-miasta-nabor-nr-kd210242025br-1-termin-skladania-ofert-15-wrzesnia-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:współpracowała z radami dzielnic w zakresie przyjmowania, realizacji i rozliczania wniosków o finansowanie...


Kelner / Kelnerka

Przygotowywanie oraz serwowanie napojów. Pomoc gościom w wyborze potraw i udzielanie informacji na temat ich przygotowania. Współpraca z kuchnią w realizacji zamówień. Dobry poziom znajomości języka angielskiego. Co najmniej średnie wykształcenie. Gotowość do pracy w systemie...

Magazynier (m/k)

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Rozładunek dostaw i przyjęcie towaru; Przygotowanie oraz wydanie towarów; Dbałość o powierzony towar i mienie firmy. Od kandydatów oczekujemy: Elastyczności czasu pracy; Doświadczenia w pracy na magazynie; Umiejętności...

Pracownik Działu Technicznego

Konserwacja, naprawy urządzeń elektrycznych i mechanicznych, Obsługa instalacji elektrycznych i wodno-kanalizacyjnych, Wykonywanie drobnych napraw remontowych, Nadzór nad pracami serwisów zewnętrznych, Umiejętności diagnostyczne awarii i usterek, Współpraca z klientami zewnętrznymi....

Lider Zmiany w Recepcji Hotelowej

Zadania: Wspieranie kierownika recepcji w codziennym zarządzaniu zespołem Dbanie o najwyższą jakość obsługi gości zgodnie ze standardami marki Uczestniczenie w szkoleniu i rozwoju personelu recepcji Zapewnienie płynnej organizacji pracy recepcji Rozwiązywanie bieżących problemów i...