Praca: Specjalista ds. marketingu


Ogłoszenie numer: 10184999, z dnia 2025-08-22

KONSORCJUM NAUKOWO-EDUKACYJNE SPÓŁKA AKCYJNA

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Kielce, ul. Duża 21

Nr Ref.: StPr/25/2076

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie Social Mediami (Facebook, Instagram, Linkedin)
  • Zarządzanie kanałem YouTube
  • Współtworzenie scenariuszy filmów promocyjnych
  • Współtworzenie strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży
  • Tworzenie kampanii e-marketingowych
  • Tworzenie kampanii promocyjnych i wizerunkowych,
  • Tworzenie raportów z działań oraz analiza wyników
  • Przygotowanie i udział w targach branżowych
  • Współtworzenie konferencji, eventów i szkoleń związanych z kreowaniem wizerunku firmy

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie lub doświadczenie w marketingu i sprzedaży)
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe, wiedza i doświadczenie marketingowe
  • Dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i nastawienie na realizację celów sprzedażowych firmy
  • Determinacja w dążeniu do celu i realizacji powierzonych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
  • Prawo jazdy kat B (warunek konieczny)

Oferujemy

  • Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
  • Wynagrodzenie brutto: od 8 000 PLN plus premie i prowizje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista do spraw marketingu

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły Uprawnienia: "lekkie pióro" Uprawnienia: biegła znajomość obsługi komputera Wymagania inne:

Specjalista ds. digital marketingu

Zakres obowiązków współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki w zakresie działań internetowych; koordynowanie kampanii marketingowych online, optymalizacja oraz przeprowadzanie analiz; tworzenie contentu (pisanie tekstów, tworzenie koncepcji grafik/materiałów foto-video);...

Młodszy Specjalista ds. Marketingu Cyfrowego

Prowadzenie strony B2B, budowane relacji, dostarczanie wartościowych treści i ułatwianie procesów zakupowych dla klientów biznesowych. Analiza danych sprzedażowych, trendów rynkowych i konkurencji. Aktualizacja treści na stronie internetowej (CMS, np. WordPress) Współtworzenie i...


Architekt

Zadania prowadzenie procesu projektowego od koncepcji do projektu wykonawczego analiza oraz optymalizacja rozwiązań projektowych prowadzenie koordynacji międzybranżowej nadzór na prowadzonymi postępowaniami administracyjnymi Nasze oczekiwania wykształcenie wyższe o kierunku architektura...

Koordynator ds. jakości i serwisu gwarancyjnego

Zadania i obowiązki prowadzenie obsługi gwarancyjnej na zrealizowanych inwestycjach weryfikacja zgłoszeń i kontrola procesu realizacji kontrola jakości na realizowanych inwestycjach kontrolowanie przestrzegania terminów usuwania usterek nadzór nad procesem usuwania usterek sporządzanie...

Nauczyciel muzyki

Zapewnienie właściwego poziomu nauczania i wychowania powierzonych mu uczniów poprzez planową realizację podstawy programowej oraz dostosowanego programu nauczania lub wychowania w zakresie przydzielonych mu zajęć edukacyjnych, wychowawczych lub opiekuńczych, zgodnie z jego kwalifikacjami...

Stolarz- operator maszyn CNC

Obsługa maszyn i urządzeń stolarskich do obróbki drewna Obsługa i monitorowanie pracy maszyn i urządzeń produkcyjnych Kontrola jakości obrabianego materiału, układanie towaru na palecie Współpraca z działem logistyki i magazynu Kultura osobista Zaangażowanie i chęć do pracy...