Praca: Radca prawny


Urząd Regulacji Energetyki w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Radca prawny
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 155085

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca w terenie, krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt przy ul. Towarowej 25A jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku, drzwi wewnętrznych, wind oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się przy użyciu wózka inwalidzkiego.

Zakres zadań

  • uczestniczy w realizacji zadań związanych z zastępstwem procesowym, w tym reprezentuje Prezesa URE w postępowaniach przed sądami powszechnymi i administracyjnymi
  • przygotowuje projekty opinii prawnych, w tym opiniuje umowy zawierane przez Urząd, wyjaśnienia, informacje dotyczące stosowania i interpretacji prawa
  • uczestniczy w przygotowaniu propozycji rozstrzygnięć na potrzeby postępowań, w tym administracyjnych prowadzonych przez komórki organizacyjne URE
  • uczestniczy w opiniowaniu projektów aktów prawnych
  • tworzy i aktualizuje procedury wewnętrzne, wytyczne, zasady postępowania
  • uczestniczy w przygotowywaniu stanowisk, opinii i rekomendacji w zakresie prowadzonej przez Prezesa URE współpracy międzynarodowej oraz uczestniczy w pracach grup roboczych i zespołów zadaniowych w ramach tej współpracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych lub w obszarze obsługi prawnej lub w przedsiębiorstwie energetycznym
  • Wpis na listę radców prawnych
  • Bardzo dobra znajomość prawa energetycznego
  • Dobra znajomość prawa gospodarczego, cywilnego, administracyjnego (materialnego i proceduralnego)
  • Dobra znajomość specyfiki rynku energetycznego
  • Dobra znajomość orzecznictwa z zakresu prawa energetycznego
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy z trudnym klientem
  • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego/francuskiego na poziomie B1
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego/francuskiego na poziomie B2
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Nadzoru Właścicielskiego

Analiza i opiniowanie dokumentacji formalno-prawnej na potrzeby posiedzeń Rad Nadzorczych, Walnych Zgromadzeń oraz Zgromadzeń Wspólników spółek zależnych. Bieżąca współpraca z Zarządami, Radami Nadzorczymi oraz jednostkami merytorycznymi w ramach spółek zależnych. Weryfikacja...

Prawnik / Radca Prawny

Na co dzień będziesz zajmować się m.in.: Sporządzaniem korespondencji prowadzonej przez Spółkę z organami nadzoru Nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji z organami nadzoru Opracowywaniem dokumentacji produktów i usług finansowych oferowanych przez Spółkę Sporządzaniem pism procesowych...

Radca Prawny

Zakres obowiązków : Kompleksowe wsparcie w działaniach Władz Uczelni oraz pracowników, Sporządzanie opinii prawnych, projektów umów, regulaminów, pism procesowych, Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów, Monitorowanie zmian w prawie, w szczególności Prawo o szkolnictwie wyższym i...


Specjalista ds. księgowych

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i posiadasz doświadczenie w księgowości, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. księgowych w Kwesturze Dziale Księgowości...

Koordynator / Koordynatorka ds. sprzedaży

Jakie zadania na Ciebie czekają? profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta współtworzenie i koordynowanie pracy zespołu profesjonalistów, w którym liczy się wspólny sukces; dostępność towarów w dziale i ich prawidłowe...

Asystent / Asystentka Działu Zakupu

Twój zakres obowiązków prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad gazetką promocyjną –aktualizacja cen, weryfikacja poprawności i zgodności z systemami publikowanych informacji, utrzymanie i rozwijanie relacji z dostawcami, przygotowanie zestawień i raportów,...

Kierownik Działu

Twój zakres obowiązków nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów. Nasze wymagania doświadczenie w handlu lub/i obsłudze klienta, a także w...