Praca: Help Desk IT Specialist with italian


Help Desk IT Specialist with italian
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska:
  • Udzielanie wsparcia technicznego pierwszej i drugiej linii dla użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w języku włoskim
  • Rejestrowanie, kategoryzowanie i priorytetyzowanie zgłoszeń w systemie ticketingowym
  • Współpraca z działami technicznym w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia i rozwiązywania złożonych problemów klientów
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej oraz baz wiedzy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego (min. C1) w mowie i piśmie
  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze wsparcia IT (Help Desk L1/L2)
  • Praktyczna znajomość systemów operacyjnych Windows oraz podstawowych usług sieciowych (TCP/IP, DNS, DHCP)
  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów sprzętowych oraz oprogramowania biurowego
  • Doświadczenie w pracy z systemami zgłoszeń (np. Jira Service Desk, ServiceNow)
  • Zrozumienie podstawowych zagadnień związanych z bezpieczeństwem IT
Oferujemy:
  • Prywatna opieka medyczna z szerokim pakietem usług
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożenia
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnymi bonusami
Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w FIVOCS Sp. z .o.o.Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji na adres job@fivocs.com
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalisty ds. Wsparcia IT

Szukamy Specjalisty ds. Wsparcia IT , który będzie naszym wsparciem w rozwiązywaniu problemów technicznych. Twoja praca będzie różnorodna – od pomocy użytkownikom zdalnie i na miejscu, przez instalację sprzętu, aż po podstawową administrację sieci. Dołącz do nas i rozwijaj swoje...

Młodszy specjalista ds. IT/Help Desk

Udzielanie kompleksowego wsparcia technicznego i funkcjonalnego użytkownikom wewnętrznym jako pierwsza linia Help Desk. Diagnozowanie i efektywne rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem. Podłączanie, konfiguracja oraz bieżąca konserwacja...

Pracownik / Pracownica wsparcia IT

Udzielanie wsparcia IT użytkownikom wewnętrznym jako pierwsza linia Help Desk Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych Konfiguracja i konserwacja urządzeń komputerowych, mobilnych i sieciowych Instalacja i aktualizacja systemów operacyjnych i aplikacji, dbanie o...


Spawacz MAG 135

Do zadań pracownika należeć będzie spawanie przygotowanych wcześniej elementów ze stali czarnej na podstawie prostych planów. Materiał na którym odbywa się praca to stal czarna o grubości od 8 mm do 15 mm. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, Podstawowa znajomość...

Monter Izolacji Przemysłowych

Będziesz odpowiedzialny za montaż i demontaż izolacji, takich jak Armaflex, PIR oraz wełna mineralna. Twoje zadania będą obejmować montaż konstrukcji wsporczych i płaszczy z blachy. Będziesz pracować z rysunkiem technicznym w dużych zakładach przemysłowych. Posiadasz minimum rok...

Event Marketing Specialist

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz na koncie przynajmniej 2 lata doświadczenia w eventach (od konferencji po webinary). Czujesz się w tej branży jak ryba w wodzie? Jesteś mistrzem organizacji i negocjacji . Masz świetne podejście do ludzi? Prowadzisz projekty od początku do końca . Dbasz...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...