Praca: Podinspektor w wydziale architekuty i budownictwa


Starostwo Powiatowe w Wieluniu
Podinspektor w wydziale architekuty i budownictwa
Miejsce pracy: Wieluń
Numer: StPr/25/0416
OBOWIĄZKI:
1.Wykonywanie obowiązków wynikających z kompetencji organu administracji architektoniczno-budowlanej określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r., Prawo budowlane, a także nadzór i kontrola nad przestrzeganiem tych przepisów, w szczególności:a)sprawy dotyczące pozwoleń na budowę,b)sprawy dotyczące zgłoszenia zamiaru budowy oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę,c)sprawy dotyczące zgłoszeń i pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego,d)sprawy dotyczące zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.2.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (specustawa drogowa).3.Wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali.4W zakresie ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej prowadzenie sprawozdawczości statystycznej o ruchu budowlanym przekazywane do Głównego Urzędu Statystycznego i Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego.5.Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, uchwał Rady Powiatu i Zarządu Powiatu oraz powierzonych przez Starostę.6.Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi funkcjonującymi na obszarze powiatu, organu samorządu terytorialnego, organami administracji rządowej właściwymi do załatwiania spraw.7.Bieżące przyjmowanie wniosków, przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyczerpujących wyjaśnień ustnie lub pisemnie.8.Prowadzenie rejestru załatwionych spraw, przechowywanie akt, oraz ich właściwa archiwizacja.9.Przyjmowanie wniosków obywateli o udostępnienie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych rejestrowanych w Wydziale.10.Współdziałanie z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w zakresie ochrony danych osobowych. 11.Tworzenie, ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentacji służbowej zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.12.Prowadzenie spraw przy wykorzystaniu programu FINN 8SQL.13.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Starostę, Wicestarostę, Sekretarza Powiatu, Naczelnika Wydziału.Oferta pracy powinna zawierać:1.List motywacyjny.2.Kwestionariusz osobowy dla pracownika ubiegającego się o zatrudnienie.3.Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.4.Kopie świadectw pracy (jeśli kandydat posiada).5.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6.Oświadczenie o niebyciu skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.8.Oświadczenie dotyczące ewentualnego przetwarzania danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w zakresie danych szczególnych kategorii wraz z klauzulą informacyjną (według wzoru w ogłoszeniu).9.Dane kontaktowe (nr telefonu lub e-mail) w celu powiadomienia o terminie rekrutacji końcowej.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy doręczyć w zamkniętej kopercie opatrzonej adnotacją Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Podinspektor w Wydziale Architektury i Budownictwa w Starostwie Powiatowym w Wieluniu do Starostwa Powiatowego w Wieluniu, Pl. Kazimierza Wielkiego 2, pokój nr 126, w terminie do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz. 15:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą o dochowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Oferty, które zostaną doręczone do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnią warunki formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie przeprowadzenia kolejnej części postępowania rekrutacyjnego. Kandydaci, którzy nie spełniają wymagań formalnych, nie będą informowani.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1.Wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce: budownictwo lub architektura.2.Wymagania, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określone dla stanowisk urzędniczych, tj.:a)obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3;b)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; c)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; d) nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:1.Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych.2.Dyspozycyjność, umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej, kreatywność, konsekwencja w realizacji zadań.3.Umiejętność planowania i organizacji pracy.4.Umiejętność obsługi urządzeń kopiujących, drukujących i skanujących.5.Znajomość przepisów z zakresu:a)ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;b)ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;c)ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym;d)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;e)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;f)rozporządzeń wykonawczych do ustawy Prawo budowlane; g)Statutu Powiatu Wieluńskiego, uchwalonego Uchwałą Nr VII/45/19 Rady Powiatu w Wieluniu z dnia 26.04.2019 r.;h)Regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Wieluniu, uchwalonego Uchwałą Nr 97/24 Zarządu Powiatu w Wieluniu z dnia 19.09.2024 r. z późn. zm.;i)Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Miejsce pracy:

Wieluń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 7 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu

APLIKUJ TERAZ

Podinspektor

a) prowadzenie spraw związanych z rejestracją, czasową rejestracją, oraz wyrejestrowaniem pojazdów na wniosek właściciela lub z urzędu,b) profesjonalna rejestracja pojazdów,c) czasowe wycofanie pojazdów z ruchu,d) przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów,e) dokonywanie wpisów o...

Podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- pozyskiwanie informacji o możliwościach uzyskania środków finansowych z funduszy unijnych i krajowych,-sporządzanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych unijnych, zagranicznych i krajowych i innych dokumentów związanych z programami...

Inspektor ds. komunalizacji mienia

KONKURS - https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,560697,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-stanowisko-inspektora-ds-komunalizacji-mienia-w-wydziale-.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja Uprawnienia: obsługa komputera i wykorzystanie internetu...


Pracownik biurowy ds. gospodarki nieruchomościami zabudowanymi

Prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży mieszkań, Składanie korekt deklaracji podatkowych przy sprzedaży, Prowadzenie postępowań przetargowych na zbycie mieszkań, lokali użytkowych, garaży oraz innych nieruchomości zabudowanych, Sprzedaż mieszkań, lokali użytkowych, garaży oraz innych...

Młodszy Monter Izolacji Przemysłowej (z bezpłatnym szkoleniem)

Udział w 5-dniowym szkoleniu przygotowującym do pracy (Łódź, zakwaterowanie i udział bezpłatne) Praktyczne wdrożenie na zagranicznych budowach Montaż wełny izolacyjnej i blach na rurociągach, zbiornikach, kotłach i innych elementach przemysłowych Umiejętność obsługi podstawowych...

Główny Specjalista / Główna Specjalistka w Wydziale Technicznym

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi, roboty budowlane, Uzyskiwanie warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzania ścieków od właściwych jednostek organizacyjnych,...

Specjalista ds. zamówień publicznych

Główny zakres obowiązków m.in.: kompleksowe przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznymi aktami prawnymi spółki, w tym sporządzanie wszelkich dokumentów wymaganych procedurą oraz ocena...