Praca: Administrator IT – Specjalista ds. Sieci i Wsparcia Technicznego


Firma Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A. (CZK) powstała w 1922 roku pod nazwą RORI i funkcjonuje nieprzerwanie od ponad 100 lat. Firma zajmuje się produkcją opakowań z kartonu i specjalizuje się głównie w wykonywaniu skomplikowanych oraz mocno przetworzonych opakowań Premium. Obsługujemy przede wszystkim firmy z branży kosmetycznej, farmaceutycznej oraz spożywczej zarówno na rynku polskim, czeskim czy słowackim jak i z pozostałych krajów Europy. Kładziemy szczególny nacisk na obsługę klienta i dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najwyższą jakość produkcji i obsługi.

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Administrator IT – Specjalista ds. Sieci i Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Cieszyn, ul. Frysztacka 23
Opis stanowiska:
  • Rozwiązywanie problemów z serwerami, siecią, komputerami i oprogramowaniem
  • Współpraca z dostawcami sprzętu i oprogramowania
  • Usprawnianie infrastruktury sieciowej
  • Wsparcie techniczne dla pracowników (instalacja, konfiguracja, aktualizacje, diagnoza usterek)
Wymagania:
  • Znajomość działania i konfiguracji sieci (routery, switche, firewall, sprzęt Cisco)
  • Umiejętność diagnozowania usterek sprzętowych i systemowych
  • Bardzo dobra znajomość systemów Windows 7/10/11, znajomość Windows Server i maszyn wirtualnych
  • Samodzielność i inicjatywa w rozwiązywaniu problemów IT
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Podstawy SQL (zapytania SELECT, analiza danych)
  • Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem
Oferujemy:
  • Dowolną formę współpracy (umowa o pracę, B2B, zlecenie)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilność zatrudnienia
  • Szkolenie wdrożeniowe i wsparcie zespołu
  • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Pracę stacjonarną w biurze w Cieszynie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Starszy Administrator Systemów Linux 

Administracja i rozwój środowiska serwerowego Linux Instalacja, konfiguracja i utrzymanie systemów RHEL Automatyzacja procesów z wykorzystaniem Ansible Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Współpraca przy projektach, wdrożeniach i wsparciu zespołów Minimum 4–5 lat doświadczenia w...

Starszy Administrator Systemów IT

Rodzaj pracy: hybrydowy - 80% zdalnie x 20% w biurze Rekrutacja: 100% zdalna Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracy Zakres obowiązków:​ Bieżąca administracja serwerami Linux Aktualizacje i rozwój środowiska opartego o system operacyjny Linux Współpraca z innymi komórkami firmy nad...

Administrator ds. rozwoju infrastruktury IT

Zakres zadań: zarządzanie i rozwój infrastruktury sieciowej i systemów ochrony sieci, realizowanie projektów rozwojowych i utrzymaniowych, automatyzowanie procesów administracyjnych, współpraca z zespołami technicznymi oraz zespołami bezpieczeństwa (NOC, SOC), obsługa zgłoszenia oraz...


Spawacz TIG / MIG / MAG

Spawanie elementów stalowych i nierdzewnych metodą TIG lub MIG/MAG Montaż konstrukcji zgodnie z rysunkiem technicznym Szlifowanie i obróbka detali, kontrola jakości wykonanych prac Przestrzeganie zasad BHP podczas realizacji zadań Doświadczenie w spawaniu TIG (stal nierdzewna 0,8–3 mm) lub...

Hydraulik - Pracownik pomocniczy

Opis stanowiska: Wsparcie doświadczonego zespołu w montażu instalacji hydraulicznych na jachtach Przygotowywanie i dopasowywanie elementów instalacji wodnych, paliwowych i sanitarnych Pomoc w testowaniu i uszczelnianiu instalacji Transport i przygotowanie materiałów do pracy Wymagania:...

Krawiec / Szwacz

obszywanie naszywek na maszynie typu OVERLOCK wykształcenie: zasadnicze branżowe umiejętność pracy w zespole zdolności manualne obsługa maszyn do szycia orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane

Pielęgniarka / Pielęgniarz

Praca w Centrum Medycznym Medycyna Rodzinna LUX MED przy ul. Swobodnej 1 we Wrocławiu. My zadbamy o: stabilne i bezpieczne zatrudnienie w największej grupie medycznej w Polsce. rynkowe wynagrodzenie oraz możliwość uzyskania premii kwartalnej; zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na...