1) Nabywanie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne i do zasobu nieruchomości w drodze umów cywilno-prawnych. 2) Realizacja odszkodowań za nieruchomości przejęte na cele publiczne z różnych tytułów prawnych. 3) Współpraca w regulowaniu stanów prawnych nieruchomości nabywanych na potrzeby realizacji celów publicznych. 4) Podejmowanie czynności w postępowaniu sądowym w sprawach o własność lub inne prawa rzeczowe w zakresie wykonywanych zadań. 5) Wnioskowanie o zakładanie ksiąg wieczystych oraz o dokonywanie wpisów do ksiąg wieczystych. 6) Prowadzenie całokształtu spraw związanych z prawem pierwokupu. 7) Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących przygotowania i prowadzenia procedur związanych z zamówieniami publicznymi. 8) Nabywanie nieruchomości przeznaczonych na cele publiczne w drodze wywłaszczenia. 9) Realizowanie budżetu Miasta Kalisza zadania własne gminy i zadania własne powiatu w ramach wykonywanych zadań, w tym planowanie dochodów i wydatków oraz wnioskowanie o środki finansowe na zlecenie niezbędnych prac geodezyjnych, kartograficznych, operatów szacunkowych oraz innych celów związanych z gospodarowaniem nieruchomościami. 10) Ustalanie odszkodowań za grunty przejęte pod drogi i na inne cele publiczne w wyniku podziału nieruchomości, zgodnie z uchwalonymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. 11) Regulowanie stanów prawnych nieruchomości w szczególności wspólnot mieszkaniowych z procentowym udziałem Miasta Kalisza oraz prowadzenie postępowań przygotowawczych w celu podjęcia czynności w postępowaniu sądowych w sprawach o własność lub inne prawa rzeczowe. 12) Przygotowanie i prowadzenie całokształtu spraw związanych z zamianą nieruchomości związaną z mieszkaniowym zasobem Miasta Kalisza. 13) Geodezyjne przygotowanie nieruchomości zabudowanych budynkami mieszkalnymi w celu przeniesienia własności. 14) Badanie zgodności treści księgi wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym. 15) Przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów normatywnych. 16) Opracowywanie sprawozdań z wykonywanych zadań. 17) Przygotowywanie odpowiedzi na skargi, wnioski i interpelacje w zakresie wykonywanych zadań. 18) Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dla Rady Miasta i Prezydenta w związku z wykonywanymi zadaniami.Ogólny zakres obowiązków określony w ogłoszeniu o naborze https://bip.kalisz.pl/ogloszenia/nabor/0809wgm.pdf
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: Ekonomia, Geodezja, Budowlane, lub Administracyjne
Wymagania inne:Wymagania niezbędne: a) wykształcenie średnie, b) obywatelstwo polskie, c) o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, d) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, f) posiadanie nieposzlakowanej opinii,Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie: średnie ekonomiczne, geodezyjne, budowlane lub administracyjne albo wykształcenie wyższe geodezyjne, prawnicze, budowlane, ekonomiczne, administracyjne, b) studia podyplomowe w zakresie gospodarki nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami lub kursy specjalistyczne w zakresie gospodarki nieruchomościami lub zarządzania nieruchomościami, c) staż pracy w administracji publicznej, d) znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece, ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Miejsce pracy:Kalisz
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 4 780 PLN
Opis wynagrodzenia:Wynagrodzenie + dodatek za wieloletnia pracę.