Praca: Podinspektor ds. księgowości i opłat


Urząd Miejski w Mielnie
Podinspektor ds. księgowości i opłat
Miejsce pracy: Mielno
Numer: StPr/25/1591
OBOWIĄZKI:
1) prowadzenie spraw związanych z opłatą miejscową m.in.: naliczenia przypisów, egzekucja, rozliczanie inkasentów;2) księgowanie wpłat dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;3) rozpatrywanie podań i merytoryczne przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia, odroczenia lub rozłożenia na raty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;4) realizacja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;5) przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających na nieruchomościach podatników praca w terenie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Wymagania niezbędne:1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym;4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia;6) wykształcenie wyższe - kierunek (specjalność): ekonomia, finanse, rachunkowość.2. Wymagania dodatkowe:1) posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu ustaw: o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej; 3) doświadczenie w obsłudze interesantów;4) komunikatywność, uprzejmość.

Miejsce pracy:

Mielno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 do 9 000 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie zasadaniczne min. 4840 - max 9000 zł brutto + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

APLIKUJ TERAZ

Księgowy / Młodszy Księgowy

dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadniania ich z księgą główną; uzgadnianie sald; wystawianie faktur sprzedaży; sporządzanie dowodów wewnętrznych; sporządzanie raportów; nadzór nad obiegiem faktur i dokumentacji księgowej; współpraca z...

Księgowa Biznesowa / Księgowy Biznesowy

Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Szukasz ambitnej pracy, która fachowo przygotuje Cię do roli Samodzielnej Księgowej / Samodzielnego Księgowego i...

Księgowa / Księgowy ds. zobowiązań (rynek polski)

JAKICH ZADAŃ MOŻESZ OCZEKIWAĆ? Księgowanie faktur kosztowych krajowych i zagranicznych Księgowanie wydatków gotówkowych od pracowników Księgowanie umów cywilno-prawnych Rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych Ewidencja innych zdarzeń gospodarczych Kontrola rozrachunków na...


Spawacz MAG 135

Do zadań pracownika należeć będzie spawanie przygotowanych wcześniej elementów ze stali czarnej na podstawie prostych planów. Materiał na którym odbywa się praca to stal czarna o grubości od 8 mm do 15 mm. Minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, Podstawowa znajomość...

Monter Izolacji Przemysłowych

Będziesz odpowiedzialny za montaż i demontaż izolacji, takich jak Armaflex, PIR oraz wełna mineralna. Twoje zadania będą obejmować montaż konstrukcji wsporczych i płaszczy z blachy. Będziesz pracować z rysunkiem technicznym w dużych zakładach przemysłowych. Posiadasz minimum rok...

Event Marketing Specialist

Na rozgrzewkę kilka pytań Masz na koncie przynajmniej 2 lata doświadczenia w eventach (od konferencji po webinary). Czujesz się w tej branży jak ryba w wodzie? Jesteś mistrzem organizacji i negocjacji . Masz świetne podejście do ludzi? Prowadzisz projekty od początku do końca . Dbasz...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...