Praca: Starszy doradca ds. zatrudnienia


Powiatowy Urząd Pracy w Piszu
Starszy doradca ds. zatrudnienia
Miejsce pracy: Pisz
Numer: StPr/25/0399
OBOWIĄZKI:
udzielanie indywidualnych porad z zakresu poszukiwania pracy i rozwoju zawodowgo, opracowywanie i realizacja indywidualnych planów działania dl aklientów, diagnozoanie predyspozycji zawodowych i kompetencji klientów, współpraca z pracodawcami w zakresie dopasowania ofert pracy do kandydatów, informowanie klientów o możliwościach podnoszenia kwalifikacji, szkoleniach i kursach, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, monitorowanie postępów klientów w procesie aktywizacji zawodowej, współpraca z innymi instytuacjami rynku pracy i instytucjami pomocy społecznej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: dokładność, rzetelność i odpowiedzialność
Uprawnienia: zdolność do analizy sytuacji zawodowej klienta i tworzenia indywidualnych planów działania
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: umiejętność prowadzenia rozmów doradczych i motywujących
Uprawnienia: umiejętność pracy z osobami długotrwale bezrobotnymi i wykluczonymi społecznie
Uprawnienia: odpowiedzialność
Uprawnienia: samodzielność
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet Office


Wymagania inne:

mile widziane ukończone kursy/szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego, coachingu lub pośrednictwa pracy, certyfikaty potwierdzające znajomość metod aktywizacji zawodowej, mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze doradztwa zawodowego, pośrednictwa pracy lub pracy socjalnej, znajomość przepisów prawa pracy i rynku pracy

Miejsce pracy:

Pisz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piszu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. rekrutacji i kadr

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych od A do Z, Nadzór nad polityką personalną firmy, Organizacja i koordynacja szkoleń oraz rozwoju pracowników, Realizacja strategii employer branding, Wsparcie zarządzania HR dla menedżerów, Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zarządzanie...

Specjalista ds. rekrutacji i kadr

Prowadzenie procesów rekrutacyjnych od A do Z, Nadzór nad polityką personalną firmy, Organizacja i koordynacja szkoleń oraz rozwoju pracowników, Realizacja strategii employer branding, Wsparcie zarządzania HR dla menedżerów, Zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zarządzanie...

Specjalista do spraw legalizacji pobytu cudzoziemców

Kontakt z klientem.Pisanie pism procesowych.Asysta w urzędzie, sądzie. Udzielanie odpowiedzi na maile, rozmowy telefoniczne.Umowa zlecenie 3 miesiące, 40 godzin tygodniowo, następnie umowa na czas określony. Praca w godzinach 9:00/8:00-13:00/14:00.Kontakt z pracodawcą: CV...


Lekarz Radiolog

My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, możliwość pracy zdalnej, szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, pomoc prawna,...

Lekarz Stomatolog

(praca w piątki, soboty) Praca w Centrum Stomatologicznym LUX MED. My zadbamy o: konkurencyjne wynagrodzenie i wypełniony grafik, stałe wsparcie asysty stomatologicznej, komfortowe wprowadzenie, zapoznanie ze standardami i procedurami, przyjemność pracy w nowoczesnym gabinecie wyposażonym w...

Monter - Hydraulik instalacji sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych

Zakres obowiązków: Praca instalacyjna, montażowa i naprawcza w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych Gotowość do pracy na terenie całych Niemiec (szczególnie: Bayern, Baden Württemberg, NRW, Niedersachsen, Hessen) Wymagania: Doświadczenie w pracy w...

Planista / Analityk

ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Planowanie wykorzystania personelu w celu realizacji zamówień - tworzenie krótko i średnioterminowych planów operacyjnych. Współpraca z kierownictwem działów operacyjnych działań w celu utrzymania założonych wskaźników dot. efektywności procesów....