Praca: Inspektor w wydziale inwestycji i infrastruktury


Urząd Miasta i Gminy w Mordach
Inspektor w wydziale inwestycji i infrastruktury
Miejsce pracy: Mordy
Numer: StPr/25/1907
OBOWIĄZKI:
1. Przygotowywanie i prowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych:a) opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia,b) udział w pracach komisji przetargowych,c) opracowywanie projektów umów,d) opracowywanie i terminowe udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców,e) opracowywanie i zamieszczanie w BIP oraz na portalu e-Zamówienia informacji dotyczących przeprowadzanych zamówień,f) prowadzenie rejestru postępowań przetargowych,g) sporządzanie sprawozdań w zakresie zamówień publicznych,h) przygotowywanie zarządzeń w zakresie powoływania komisji przetargowych doi) przeprowadzenia postępowań z zakresu zamówień publicznych,j) współpraca z innymi pracownikami urzędu oraz obsługą prawną w sprawach związanych,k) z procedurami zamówień publicznych,2. Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji i Infrastruktury;3. Koordynacja prac związanych z dokumentacją techniczną inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji i Infrastruktury;4. Wykonywanie zadań wynikających z procedury udzielania zamówień publicznych, w tym udział w opracowywaniu projektów specyfikacji warunków zamówienia, zapytań ofertowych oraz innych pism i dokumentów stosownie do trybu postępowania i okoliczności;5. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem informacji o możliwościach dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Miasto i Gminę Mordy;6. Przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie, rozliczanie i wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych;7. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków, przygotowanie wniosków beneficjenta płatność, raportowanie i sprawozdawczość z pozyskiwanych środków;8. Udział w odbiorach inwestycji oraz innych zadań, udział w komisjach przy przekazywaniu do użytkowania zrealizowanych inwestycji; 9. Sporządzanie sprawozdań, analiz, opisów, informacji i zestawień wynikających z realizowanych zadań w Wydziale Inwestycji i Infrastruktury.10. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/378
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera z umiejętnością korzystania z Internetu
Uprawnienia: nowe umiejętności nowe możliwości
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (Internet, MS Office)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.);2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia;4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;5. wykształcenie wyższe, 6. wykształcenie: wyższe (preferowane kierunki budowlane, architektoniczne lub pokrewne);7. znajomość przepisów prawnych regulujących przebieg budowlanego procesu inwestycyjnego, w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2025 r., poz. 418) z aktami wykonawczymi;8. znajomość przepisów prawnych regulujących kwestie udzielania zamówień publicznych, w tym w szczególności Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) wraz z aktami wykonawczymi oraz Kodeksu cywilnego;9. znajomość regulacji prawnych oraz umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych przepisów z nim związanych, w szczególności: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;10. umiejętność analitycznego myślenia, sprawność organizacyjna, dokładność, terminowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;11. biegła znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.Dodatkowe wymagania od kandydatów:1. znajomość przepisów technicznych związanych z budownictwem;2. co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi;3. umiejętność wykonywania kosztorysów inwestorskich;4. doświadczenie zawodowe związane z prowadzeniem procesów inwestycyjnych, nadzorów inwestorskich, rozliczania inwestycji, koordynacji inwestycji;5. wiedza techniczna i ekonomiczna dotycząca przygotowywania dokumentów wymaganych dla prowadzenia procesów inwestycyjnych;6. ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu zamówień publicznych;7. doświadczenie w udzieleniu zamówień publicznych finansowanych ze środków UE;8. doświadczenie i umiejętność pisania wniosków o środki zewnętrzne;9. znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków;10. umiejętność pracy pod presją czasu;11. prawo jady kat. B.12. komunikatywność, zaangażowanie, punktualność i kreatywność;13. odpowiedzialność i rzetelność;14. dyspozycyjność, kreatywność, zaangażowanie, lojalność.Szczegóły na: https://umigmordy.bip.org.pl/index/index/id/378

Miejsce pracy:

Mordy


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach

APLIKUJ TERAZ

Inspektor nadzoru budowlanego

Warunki pracy Praca administracyjno - biurowa Bezpośrednia obsługa interesantów obsługa komputera powyzej 4 godzin Nietypowe godziny pracy Zakres zadań Prowadzenie spraw administracyjno- budowalnych Przygotowanie decyzji, postanowień oraz pism wychodzących Prowadzenie kontroli obiektów...

Starszy inspektor nadzoru budowlanego

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę,...

Inspektor nadzoru budowlanego

prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu prawa budowlanego, gromadzenie i analiza materiału dowodowego prowadzenie czynności inspekcyjno-kontrolnych z zakresu prawa budowlanego (kontrola budów i robót budowlanych w zakresie zgodności ich wykonania z pozwoleniem na budowę,...


Pracownik produkcji farb graficznych

Opis stanowiska praca przy produkcji farb graficznych obsługa maszyn kontrola parametrów wizualna kontrola jakości gotowych wyrobów praca zgodnie z przyjętymi standardami pracy zachowanie norm i standardów BHP prowadzenie bieżących raportów produkcyjnych dbanie o porządek na stanowisku...

Doradca Ubezpieczeniowy

Szukasz pracy, w której Twoje zaangażowanie naprawdę się opłaca? Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów i chcesz pomagać ludziom zabezpieczać ich przyszłość? To może być początek Twojej nowej kariery! Kogo szukamy? Osoby, która: Lubi pracę z ludźmi i potrafi słuchać, Ma...

Dyrektor Zarządu Zlewni

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie oraz organizowanie pracy zarządu zlewni, pełnienie funkcji organu wyższego stopnia w stosunku do kierowników nadzorów wodnych, pełnienie funkcji organu w zakresie postępowań administracyjnych w sprawach należących do zakresu...

Mechanik

Twój zakres obowiązków Montaż oraz podłączenie instalacji mechanicznych m.in.: system paliwowy, system wydechowy, Montaż generatorów, silników Praca przy takielunku / okuć pokładowych Montaż hydrauliki siłowej Prace ślusarskie Nasze wymagania Umiejętność obsługi elektronarzędzi...