Praca: Inspektor


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 156168

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)


- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnposprawnych,

Zakres zadań

  • opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP, CBZC, BSWP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
  • opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
  • opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy oraz lata następne poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
  • sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
  • sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
  • analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
  • przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w finansach
  • znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność selekcji informacji
  • umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
  • umiejętność obsługi programu TREZOR
APLIKUJ TERAZ

Starszy specjalista

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami ruchowymi,...

Specjalista ds. finansowych

Jeżeli jesteś osobą skrupulatną, dobrze zorganizowaną i masz doświadczenie w obszarze księgowości majątku trwałego, to mamy dla Ciebie idealną ofertę! Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji. Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. finansowych w...

Starszy specjalista

Warunki pracy Budynek przy ul. Stefana Batorego 5: Wejście do budynku od strony ul. Rakowieckiej 2a w Warszawie (Biuro Przepustek) wyposażone w windę zewnętrzną dla osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku przy ul. Stefana Batorego 5 wyposażone w podjazd dla osób poruszających się na...


Specjalista ds. Organizacji Wydarzeń

Kompleksowe zarządzanie projektami eventowymi od planowania do realizacji. Tworzenie koncepcji i projektowanie materiałów promocyjnych, stoisk targowych i gadżetów firmowych. Organizacja logistyki, transportu, zakwaterowania i rejestracji uczestników. Prowadzenie negocjacji z partnerami i...

Inżynier ds. Spawania Zrobotyzowanego

Nadzór nad zautomatyzowanym procesem spawania i zgrzewania. Weryfikacja i optymalizacja parametrów produkcyjnych. Monitorowanie wymiarów i geometrii wyrobów zgodnie z dokumentacją. Analiza i optymalizacja czasów cykli pracy maszyn. Współtworzenie instrukcji i procedur technicznych....

Specjalista ds. Energii

Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....

Technolog obróbki skrawaniem

Twój zakres obowiązków: opracowywanie procesów technologicznych, w tym metod obróbki, dobór narzędzi oraz parametrów skrawania, opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej dla produkcji, wdrażanie nowych technologii, materiałów oraz rozwiązań technicznych, analiza,...