Praca: Project Manager ds. Marketingu i PR


Ogłoszenie numer: 10295240, z dnia 2025-09-19

Project Manager ds. Marketingu i PR

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie projektów marketingowych online i offline oraz działań PR
  • Przygotowanie i wdrażanie planów komunikacyjnych, współpraca z mediami, influencerami i partnerami
  • Koordynacja pracy podwykonawców (copywriter, designer) oraz kontaktów zewnętrznych
  • Zarządzanie kanałami firmowymi i kampaniami e-mail
  • Analiza wyników projektów, raportowanie i rekomendacje optymalizacji

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w roli PM w marketingu/PR/GTM (B2B/e-commerce mile widziane)
  • Samodzielność w egzekucji działań marketingowych i PR
  • Znajomość narzędzi CRM, task managerów (Trello/Jira), narzędzi e-mail, pakietu biurowego
  • Umiejętność pracy z AI (np. tworzenie skutecznych promptów)
  • Język polski C1 i angielski C1
  • Doskonała organizacja, proaktywność i odpowiedzialność za rezultaty
Mile widziane:
  • Doświadczenie w kampaniach B2B i e-commerce
  • Znajomość rynku digital w Polsce

Oferujemy

  • Wpływ na widoczność marki i realny efekt pracy (publikacje, leady, ruch)
  • Perspektywa rozwoju na stanowiska Marketing Lead / Head of Marketing
  • Elastyczny grafik, 40 h/tydz., możliwość pracy zdalnej, płatne urlopy i wsparcie chorobowe
  • Praca w dynamicznym zespole nastawionym na wynik i współpracę z mediami oraz partnerami
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Project Manager ds. Marketingu i PR

Prowadzenie projektów marketingowych online i offline oraz działań PR Przygotowanie i wdrażanie planów komunikacyjnych, współpraca z mediami, influencerami i partnerami Koordynacja pracy podwykonawców (copywriter, designer) oraz kontaktów zewnętrznych Zarządzanie kanałami firmowymi i...

Project Manager ds. Marketingu i PR

Prowadzenie projektów marketingowych online i offline oraz działań PR Przygotowanie i wdrażanie planów komunikacyjnych, współpraca z mediami, influencerami i partnerami Koordynacja pracy podwykonawców (copywriter, designer) oraz kontaktów zewnętrznych Zarządzanie kanałami firmowymi i...

Koordynator ds. marketingu

Zakres obowiązków: Budowanie świadomości o marce LOVELEC Współtworzenie strategii marketingowej oraz planu PR, koordynowanie działań PR Odpowiedzialność za plany marketingowe, planowanie budżetu i ich realizacja Koordynacja działań marketingu online i offline oraz odpowiedzialność za...


Specjalista ds. Organizacji Wydarzeń

Kompleksowe zarządzanie projektami eventowymi od planowania do realizacji. Tworzenie koncepcji i projektowanie materiałów promocyjnych, stoisk targowych i gadżetów firmowych. Organizacja logistyki, transportu, zakwaterowania i rejestracji uczestników. Prowadzenie negocjacji z partnerami i...

Inżynier ds. Spawania Zrobotyzowanego

Nadzór nad zautomatyzowanym procesem spawania i zgrzewania. Weryfikacja i optymalizacja parametrów produkcyjnych. Monitorowanie wymiarów i geometrii wyrobów zgodnie z dokumentacją. Analiza i optymalizacja czasów cykli pracy maszyn. Współtworzenie instrukcji i procedur technicznych....

Specjalista ds. Energii

Twoje zadanie: Wdrażanie oraz koordynowanie działań zgodnych z normą ISO 50001, wytycznymi koncernowymi oraz obowiązującymi przepisami prawa - w tym przygotowywanie dokumentacji do audytów wewnętrznych i zewnętrznych oraz zarządzanie dokumentacją wymaganą przez normy i regulacje....

Technolog obróbki skrawaniem

Twój zakres obowiązków: opracowywanie procesów technologicznych, w tym metod obróbki, dobór narzędzi oraz parametrów skrawania, opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej i wykonawczej dla produkcji, wdrażanie nowych technologii, materiałów oraz rozwiązań technicznych, analiza,...