Praca: Podinspektor w wydziale gospodarki komunalnej i ochrony środowiska


Urząd Miejski w Łomży
Podinspektor w wydziale gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Łomża
Numer: StPr/25/0766
OBOWIĄZKI:
Główne zadania wykonywane na stanowisku:1. Prowadzenie i stała aktualizacja bazy danych rejestru: właścicieli nieruchomości zamieszkałych, objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; nieruchomości niezamieszkałych; zbiorników bezodpływowych na nieczystości ciekłe.2. Przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami, wprowadzanie danych do oprogramowania obsługującego te opłaty.3. Wystawianie wezwań do złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami oraz uzyskania niezbędnych informacji w tym zakresie.4. Prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami w przypadku niezłożenia deklaracji przez właścicieli nieruchomości albo wystąpienia uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości danych zawartych w deklaracji.5. Naliczanie i dokonywanie przypisu opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 6. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji w stosunku do właścicieli nieruchomości, którzy nie wykonują obowiązków wynikających z regulaminu utrzymania czystości i porządku. 7. Prowadzenie postępowań i wydawanie decyzji wynikających z przepisów art. 5 ust. 1 pkt 3b i art. 6 ust. 5a ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2025 r. poz. 733 tj.). Koordynacja systemu kontroli o której mowa w art. 5aa wyżej przywołanej ustawy.8. Prowadzenie ewidencji umów zawartych na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat na rzecz gminy za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ochrona środowiska lub administracja
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu


Wymagania inne:

Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania:1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): wykształcenie wyższe o kierunku ochrona środowiska lub administracja; staż pracy minimum 2 lata, w tym 2. letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej; znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów wykonawczych do tych ustaw; biegła umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy - szczególnie arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, Internet) i urządzeń biurowych; obywatelstwo polskie; niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): wysoka kultura osobista, sumienność, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność komunikacji interpersonalnej, umiejętność sporządzania pism urzędowych.

Miejsce pracy:

Łomża


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 200 PLN


Opis wynagrodzenia:

;Normy czasu pracy: praca w podstawowym systemie czasu pracy,czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godz. w 5-dniowym tygodniu pracy.Oferujemy:stabilne zatrudnienie-umowa o pracę,wynagrodzenie zasadnicze 5.200 zł brutto z możliwością podwyższenia po ukończeniu służby przygotowawczej,dodatek w wysokości do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od posiadanego stażu pracy,uznaniowe nagrody za szczególne osiągnięcia zawodowe,dodatkowe wynagrodzenie roczne-tzw."trzynastka", nagrody jubileuszowe,pakiet świadczeń socjalnych skierowanych do pracowników i ich rodzin,możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK),rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach.Warunki pracy na danym stanowisku: Praca w budynku Urzędu.Praca wymagająca kontaktu elektronicznego,osobistego i telefonicznego z interesantami i innymi podmiotami zewnętrznymi.Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Deklaracja dostępności: https://lomza.bip.net.pl/kategorie/7-deklaracja-dostepnosci/artykuly/2263-deklaracja-dostepnosci?lang=PL Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu.Pierwsza umowa będzie zawarta na okres do 6. miesięcy z możliwością przedłużenia i z wynagrodzeniem zgodnym z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Łomży.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

APLIKUJ TERAZ

Starszy inspektor w wydziale polityki społecznej

prowadzenie kontroli finansowej podmiotów organizujących pracę z rodziną, placówek wsparcia dziennego, organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej, rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka, placówek opiekuńczo- wychowawczych, domów pomocy społecznej, środowiskowych domów...

Podinspektor /inspektor ds. rozliczeń w referacie ik

Naliczanie i wystawianie faktur za wodę i ścieki, przygotowanie projektów umów, prowadzenie ewidencji przyłączy wod-kan, prowadzenie ewidencji i kontrola deklaracji za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie postępowań...

Podinspektor

zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://powiatpolicki.bip.net.pl/?a=20448 Wymagania konieczne: Zawód: Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 3) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: - zgodnie z ogłoszeniem o naborze...


PV Alliance Expert

Your responsibilities: Independently manage the process of creating, negotiating, concluding and archiving contracts with external partners regarding various aspects of pharmacovigilance (PV). In particular: Management of the process of concluding contracts (including SDEA and service agreements)...

Magazynier

Zakres obowiązków: Przyjmowanie, składowanie i wydawanie towarów. Kontrola stanu magazynowego. Utrzymywanie porządku w magazynie. Obsługa urządzeń magazynowych (wózki widłowe, suwnice w kat. II S). Kompletacja towaru zgodnie z zamówieniami klientów. Przygotowywanie dokumentacji...

Technik Farmaceutyczny​

TWÓJ ZAKRES ZADAŃ: Prowadzenie sprzedaży wysokiej jakości produktów leczniczych i wyrobów medycznych Udzielanie informacji i porad dotyczących działania i stosowania produktów leczniczych i wyrobów medycznych w oparciu o standardy opieki farmaceutycznej Konsultacje i współpraca z...

Technik Utrzymania Ruchu – Mechanik

Twój zakres obowiązków Usuwanie awarii i usterek maszyn i urządzeń, Przeprowadzanie przeglądów maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem, Prowadzenie dokumentacji napraw i przeglądów maszyn i urządzeń, Przygotowywanie specyfikacji technicznych oraz danych potrzebnych do zamawiania...