Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 156587

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca biurowa w siedzibie Urzędu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Wyjazdy służbowe związane z likwidacją i nadzorowaniem likwidacji towarów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe;
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • 8-godzinny czas pracy przez 5 dni w tygodniu;
  • Praca siedząca oraz fizyczna likwidacja towarów;
  • Budynek niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • Przechowuje i likwiduje, przejęte na własność Skarbu Państwa, towary oraz sprawuje kontrolę w stosunku do likwidowanych towarów w celu zabezpieczenia przed utratą i ich racjonalnego zagospodarowania.
  • Prowadzi sprawy związane z dopuszczeniem do obrotu towarów likwidowanych w celu ich sprzedaży.
  • Prowadzi postępowania i orzeka w sprawach kosztów likwidacji w celu ustalenia ich wysokości.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa znajomość przepisów postępowania administracyjnego i egzekucyjnego w administracji
  • Komunikatywność
  • W jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Starszy Referent w Wydziale Zarządzania Projektami w Gabinecie Prezesa Funduszu

GŁÓWNE ZADANIA tworzenie materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektów realizowanych w Narodowym Funduszu Zdrowia; opracowywanie i aktualizacja dokumentacji projektowej, w tym harmonogramów, kart projektów, raportów i planów działań; przygotowywanie zestawień, analiz oraz...

Referent do spraw reklamy i promocji

Tworzenie i projektowanie materiałów reklamowych; tworzenie treści i grafiki oraz materiałow reklamowych; planowanie i realizacja kampanii reklamowych; koordynowanie działań promocyjnych ; obsługa i zarządzanie stroną internetową oraz mediami społecznościowymi. Wymagania konieczne:...

Referent

Prace biurowe związane z obsługą płacową i ubezpieczeniową zatrudnianych pracowników (m.in. sporządzanie list płac, zgłaszanie i rozliczanie pracowników do ZUS i urzędu skarbowego). Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA...


Pracownik produkcji farb

Zakres obowiązków: Obsługa specjalistycznych maszyn produkcyjnych. Kontrola i regulacja parametrów technicznych procesów. Wizualna kontrola jakości końcowych produktów. Przestrzeganie standardów i norm bezpieczeństwa oraz higieny pracy. Prowadzenie bieżących raportów z procesu...

Spawacz MAG

Wymagania: Doświadczenie zawodowe, Znajomość języka niemieckiego, Prawo jazdy kat. B + auto mile widziane. Opis stanowiska: Przygotowywanie elementów do spawania, Spawanie metodą MAG, Praca na podstawie rysunków technicznych, Kontrola jakości.

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...

Magister Farmacji

Czego możesz się spodziewać? dynamiki pracy – z jednej strony pracujesz w dużym zespole, z drugiej – z wieloma Pacjentami, dla nas to Ty jesteś ekspertem – wierzymy w Twoją fachową wiedzę, dlatego każdemu Pacjentowi możesz poświęcić tyle czasu, ile potrzebujesz i to Ty...