Praca: Koordynator ds. rozwoju produktów Contact Center


Ogłoszenie numer: 10360868, z dnia 2025-10-24

Klient portalu Praca.pl

Koordynator ds. rozwoju produktów Contact Center

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • projektowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających obsługę klienta w systemach Contact Center,
  • opracowywanie planów rozwoju i nadzorowanie wdrożeń nowych funkcji,
  • analiza danych i opinii użytkowników w celu podnoszenia jakości obsługi,
  • współpraca z zespołami IT, marketingu i operacji przy realizacji projektów,
  • przygotowywanie materiałów komunikacyjnych i prowadzenie szkoleń z nowych rozwiązań,
  • ocena efektywności wdrożeń poprzez analizę KPI i raportowanie wyników.

Wymagania

  • doświadczenie w pracy z narzędziami do obsługi klienta (IVR, CRM, omnichannel),
  • praktyczna znajomość metod Agile/Scrum,
  • umiejętność zarządzania priorytetami i prowadzenia projektów rozwojowych,
  • samodzielność, analityczne myślenie i dobra organizacja pracy,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • zatrudnienie w stabilnej firmie z możliwością pracy hybrydowej,
  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy i przyjazne środowisko zespołowe,
  • kompleksowy pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie nauki,
  • liczne szkolenia, rozwój kompetencji i dostęp do programów edukacyjnych,
  • komfortowe biuro z udogodnieniami oraz krótszy czas pracy w piątki.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Business Unit Manager Airspace Services

Zadania: kierowanie przygotowaniem strategii produktowej w linii biznesowej Airspace Services (systemy do wykrywania i monitorowania dronów, systemy antydronowe, systemy do zarządzania ruchem dronów, i inne) opracowywanie koncepcji nowych oraz rozwijanie już istniejących produktów w linii...

Specjalista ds. rozwoju sprzedaży usług technicznych

opracowywanie i realizacja strategii sprzedaży w segmencie przemysłowym, przygotowywanie ofert i prezentacji dopasowanych do potrzeb klientów, prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji warunków współpracy, udział w procesach przetargowych oraz koordynacja ofert, budowanie długofalowych...

Business Development Manager: Industrial Segment​ (m/k)

Responsibilities Develop and implement sales growth strategies for the industrial segment across Poland. Prepare and present tailored proposals for clients in the area of integrated Facility Management services. Collaborate with central teams on budgets, pricing models, and financial calculations....


Magazynier / Kierowca

Zakres obowiązków Kontrola przygotowanych towaru do przewozu Sprawdzanie dostaw i zgodności towaru z dokumentem dostawy Utrzymywanie porządku i czystości w magazynie Prowadzenie gospodarki magazynowej Analiza problemów i wprowadzanie usprawnień Poszukiwane kompetencje doświadczenie w pracy...

Process Excellence Expert

What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of...

Koordynator / Koordynatorka ds. kluczowych klientów

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: uczestnictwo we wstępnych negocjacjach handlowych w celu ewentualnego tworzenia lub weryfikacji planu ochrony fizycznej obiektu kontrolowanie stanu zabezpieczenia obsługiwanych obiektów: odpowiedzialność za skuteczność i jakość wykonywanej pracy przez pracowników...

Kierownik linii produkcyjnej

Zadania: Organizacja pracy zespołu w sposób zapewniający należyte wykorzystanie potencjału technicznego i osobowego oraz planowe i terminowe wykonanie zadań Nadzorowanie oraz organizacja procesów produkcyjnych i logistycznych, w tym procesów magazynowania i komplementacji wysyłek...